FunnyBike.se

Mackan90

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2008
Hoj
SuperGasBike, Harley Davidson, Fiddy & Minimoto
Tänkte höra om någon vet varför Nordic FunnyBike Racers hemsida (www.funnybike.se) inte har uppdaterats? Vet inte om detta är rätt ställe att fråga på men har försökt på ett antal andra ställe. Eftersom det inte verkar hända så speciellt mycket på sidan tänkte jag höra med er andra som kör FunnyBike vad ni tycker om att jag kanske startar upp en ny sida om Nordic FunnyBike Racers? FunnyBike är en klass många gillar att se och det är helt klart den fränaste klassen inom MC Dragracing enligt mig och jag tror folk uppskattar om dom kan läsa om klassen, förarna och få lite uppdateringar efter varje tävling som körts i tex TSDS.

Kanske har helt fel och vill därför höra er andras åsikt :)

MvH
Marcus

Nej, skapa ingen ny sida, det blir bara mer kludd i informationsdjungeln.

Är inte helt nöjd själv, jag gav bort domänen för att det skulle bli fart på den sidan men skit samma, FunnyBike.se är ett bra domännamn och det behövs inget mer.

Det bästa är att du tar kontakt med nya ägaren till domännamnet och hör om inte du kan få tillgång till FTP-koderna för att hjälpa till med uppdatering etc. Jag skulle vara förvånad om man tackar nej till den sortens hjälp.

Ring mig på 0733/86 13 70 efter helgen så ska du få telefonnummer.

Mvh
PiPPi
http://HarleyDrags.com

Det skall vara en levande sida med nyheter, gärna lite bloggar från förarna själva, galleri, filmer, osv.

Gärna även någon som skickade ut nyhetsbrev till andra mc-relaterade nyhetssidor (Hojnyheter, Bike, AlltomMC, osv.) efter evenemang/tävlingar. Då får man en notis eller två och man får man massor med gratisreklam för sporten.
Färdigskrivna nyheter + bilder är guld värda när det gäller att få saker och ting publicerade.
Som det är nu så är ju inte sporten så värst uppmärksammad någonstans, vilket är synd.

Tack för svaren.
Jag ringer dig efter helgen PiPPi, vill man ha klassen stor måste man också jobba på det och det är jag villig att göra. Får snacka med den nya ägaren om vad som händer med sidan.

Ses vi på Agroma Nationals den 3-5juli? :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...