full... usch

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date

MikkE

Guest
haha
nu e man full som ett svin--- hehe..
svårt å skriva e det i alla fall. blää såger jag bara, ha det gött på er allihopa och var inte ute för länge.

PS. tack nisse för datorn ::)

raj raj raj raaaa raaaa!!! weeee. börjar närstan bli nykteer.. hihh :fyllisar

Mycket bra tråd. Själv har man ölat på lite grann ikväll. Och jag måste få såäga ett och annat. Till att börja med: En del kvinnor är så fantastiskt vackra att man blir arg. Jag skulle tro att det mesta här i världen måste ha kommit till för en kvinnas skull. Varför bygger man löjligt höga hus på t.ex Manhattan? Varför byggde man nått så bizarrt som 180m höga pyramider? osv osv. Jag garanterar er att ideen kom pås av nån stackars frustrerad man som var sjukt förälskad i nån kvinna som inte ville veta av honom!
Men vad ska man göra? Jag ska nog också börja mura på en pyramid!! :3freak

Arg! :gnissla

Bifogat

• arg.JPG
    arg.JPG
    28.4 KB · Visningar: 46
Don Quixote skrev:
Mycket bra tråd. Själv har man ölat på lite grann ikväll. Och jag måste få såäga ett och annat. Till att börja med: En del kvinnor är så fantastiskt vackra att man blir arg. Jag skulle tro att det mesta här i världen måste ha kommit till för en kvinnas skull. Varför bygger man löjligt höga hus på t.ex Manhattan? Varför byggde man nått så bizarrt som 180m höga pyramider? osv osv. Jag garanterar er att ideen kom pås av nån stackars frustrerad man som var sjukt förälskad i nån kvinna som inte ville veta av honom!

Något mer osammanhängande nonsens har sällan skådats. Ölat lite? :5sure

Last edited:
Don Quixote skrev:

Är det typ inte ett Seinfeldskämt? :hihi

Don Quixote skrev:
Mycket bra tråd. Själv har man ölat på lite grann ikväll. Och jag måste få såäga ett och annat. Till att börja med: En del kvinnor är så fantastiskt vackra att man blir arg. Jag skulle tro a....

Lite imponerade ändå att vara tillräckligt full (och, antar jag) frustrerad för att tänka ut allt det där, men samtidigt vara tillräckligt nykter för att kunna skriva ner det.

Hade fler människor haft den förmågan så hade vi legat längre fram i utvecklingen. Eller längre bak......

nu när jag har vaknat å e jävlig i nuvve å hals så tänker jag.. fan vilken onödig tråg jag började. vet inte ens om jag var medveten att jag startade den.. :huvet

suck. ska inte upprepas :(

MikkE skrev:
nu när jag har vaknat å e jävlig i nuvve å hals så tänker jag.. fan vilken onödig tråg jag började. vet inte ens om jag var medveten att jag startade den.. :huvet

suck. ska inte upprepas :(

Du kan ju göra både oss och dig själv en stor tjänst genom att ta bort den.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph