Fuckyouburnout Norrköping lunchtid 16/6 -08

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Min tråkiga vardag på kontoret förgylldes lite idag vid lunch.

Tutningar lockade min blick ut genom fönstret, där har en svart sporthoj (r1?)
parkerat framför en bil på vägen, han kliver ur och viftar med armarna (skriker troligen också), bilisten har vevat ner rutan och viftar och är röd i ansiktet.

Diskussionen avslutas med att sporthojjarn sätter sig på hojjen, drar en fuckyouburnout riktad mot förardörren, vilket resulterar i en bil full med rök och hojjen drar iväg :D

Någon här som känner sig skyldig och vill förklara vad det handlade om?

Ett klipp på youtube är nog för mycket att önska, men gud vilken pärla det hade varit...

Hehehe, det var svågern min på sin r1a, (Rooster)

Det som hände var att han kom i Ingelstarondellen vid Willys och en bilist ligger högerfilen i rondellen och svågern ligger i vänsterfil och ska åka rakt fram,vad gubben i bilen gjorde var att han bytte fil utan att ge några som helst förvarningar, han tittade inte änns om det fanns någon på andra filen,
så började dem tuta på varandra, och då visar gubben ironist nog fingret till svågern, som då ser rött o bränner efter, lägger sig framför han och bromsar in så att gubben i sin hatt är illa tvungen o stanna, tjafs utbryter mellan dem om vem som gjort vad etc, det hela slutar med att svågern säger använd sunt förnuft medans och gubben forsätter o gapa sig hes, därav att svågern lägger på en fuckyouburnout o drar iväg,
moget lr inte är ganska ointressant,skulle faan ha gjort likadant :yoparty

Det som hände var att han kom i Ingelstarondellen vid Willys och en bilist ligger högerfilen i rondellen och svågern ligger i vänsterfil och ska åka rakt fram,vad gubben i bilen gjorde var att han bytte fil utan att ge några som helst förvarningar, han tittade inte änns om det fanns någon på andra filen,
så började dem tuta på varandra, och då visar gubben ironist nog fingret till svågern, som då ser rött o bränner efter, lägger sig framför han och bromsar in så att gubben i sin hatt är illa tvungen o stanna, tjafs utbryter mellan dem om vem som gjort vad etc, det hela slutar med att svågern säger använd sunt förnuft medans och gubben forsätter o gapa sig hes, därav att svågern lägger på en fuckyouburnout o drar iväg,
moget lr inte är ganska ointressant,skulle faan ha gjort likadant :yoparty

lika gott åt honom som satt i bilen muuuhhhaaahhaaaa

Norrköping, staden dit ingen med körkort får tillstånd att flytta. Åtminstone verkar det så. Tror det kommer i lokaltidningen om någon använder blinkers? Är det i en rondell blir det rikspressen. Använder de dessutom blinkers på ett korrekt sätt kommer det nog i TV, men det har inte hänt än...

Är övertygad om att din svåger hade rätten på sin sida. Bra gjort!

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing