Fuckbook istället för facebook.

Nej. Nej bara.

Kul om man raggar upp värsta donnan och så ser man ditt ohyggliga tryne på fuckbook sen. Man skulle ju skära av sig hela armarna i jakt efter en ven att blöda ur...

Där har du ju en grym affärsidé.

Killarna som skapade Facebook är ju rätt täta nu, så det är bara att sätta igång!

Värre skulle det väl vara att få veta vem man själv legat med när man vaknar upp bakfull i nån gränd.

Hehe, du kan ju börja på sporthoj.cum och se hur många som har blivit doppade/fått doppa. Finns nog ett par bukpolare här inne.

Facebook är fuckbook trodde jag?
När jag joinade så sa alla det iallafall, att alla ligger runt där...

Hehe, du kan ju börja på sporthoj.cum och se hur många som har blivit doppade/fått doppa. Finns nog ett par bukpolare här inne.

Nej, tror du att det är "ett par"? Såpass många? Här hänger väl folk helt platoniskt för att utbyta erfarenheter av den könsoberoende sysselsättningen MC-körning i olika former?

Eller är det så att vissa är mer intresserade av motorcykelförare i hopp om att de är hårda, tuffa badboys? Alternativt ljuva barbie-lika varelser som vid sidan om motorcykelåkandet är extremt flickiga?

Redan i begynnelsen gick den här sajten under namnet buksvåger.com. :fakta

Edit: Vore jag inte så blyg vore nån form av buksvågerlista jävligt intressant. Förmodligen skulle penisamputation kännas som ett lockande alternativ för många av männen. Permanent kyskhetsbälte vore den kvinnliga motsvarigheten, såklart.

I en del fall kan man kanske önska att penisamputation/kyskhetsbälte vore obligatoriskt för vissa. :insider

...många buksvågrar/svägerskor finns det här...

... hade själv fem st. vid senaste bandagen, det var lite intressant

...många buksvågrar/svägerskor finns det här...

... hade själv fem st. vid senaste bandagen, det var lite intressant

Sen kan du ju nästan räkna in dig också din tuttklämmare:tuttar :tungan

Det skulle sluta med en jävla massa mord när jag och killar som mig dödat sina tjejers ex.. :gnissla

Har du låg självkänsla eftersom du måste döda alla dina tjejers ex?

Last edited:
Jag blir förbannad på den generella inställningen att samlag är en skatt som kvinnor har och delar ut till män som förtjänat det. Vadå "fått doppa"?! :mad:

Jag plockar tjejer som maskrosor i dikeskanten! FATTAR NI DET?!

(Jag skrev "dekiskanten" först. Det kanske också stämmer. :5sure )

Idén är ju bra, sätt igång! :)

förresten, vem ska skriva det alla väntar på då?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT