Frustrerad till tårna!

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
Det känns fan förjävligt att inte kunna få komma ut och göra en ordentligt tur som man brukar kunna på sommarn... Efter att tittat på twist of the wrist-filmen för typ.. 3e gången i år samt youtubat sköna knäskrapsklipp etc, och inte kunna åka ut å testa på allt man har "lärt" sig genom filmerna.. FUCK va jobbigt det är att sitta inne så här. Kan ju heller inte ut och småfisa på vägarna då min hoj är på verkstad. Jag tycker twist filmerna är helt kalasbra btw, fyfan va man märkte skillnad efter första gången man tittade, det var ju mkt man gjorde av ren instinkt men som man fick förklarat exakt hur det går till, och varför och vad att ändra på eller tänka på!

Var tvungen att skriva av mig lite av ren frustration över det kalla klimatet och att inte ha hojen hemma... Vintern är ett fängelse! Och ja, jag vet det är den 11e mars, men det är likväl vinterfeeling för mig! :4skrika:4skrika:4skrika:4skrika

Så det är väll bara att kasta ut er eran aggression om ni vill, finns nog fler som känner som mig just nu. :huvet

I norr börjar det se ljusare ut vad gäller vädret. Nu är det bara 1,5 meter snö kvar :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT