Frisyr tråden.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Det måste va fler än jag som lackar på sin gammla frisyr men inte har en anning om vad man ska ha istället. Vart kan man hitta bilder på frisyrer?

Sen vad kan man göra av 10 cm tätt hår som bara vill se ut son diktator eller beatelse tönt?

Finns det något som fungerar som motsatsen till volymspej?

Försökte göra en tuppkam igår med varmvatten mättat med socker men inte änns då ville skiten forma sig som jag ville...

armésnagg is da shit :yoparty

Dessutom är det trendigt under de få månader vi har sommar i Sverige (duger till och med för Östermalmsbratzen) :tummenupp

OBS! Fungerar inte på alla. Om du har stort huvud i förhållande till din axelbredd kommer ditt huvud att se enormt ut. Huvudform spelar även roll. Men pröva för fan!

Olsson skrev:
2348905 Raka av skiten
Gjorde jag föra sommaren ska se om jag har bild på hur förjävligt det såg ut..

Edit: hittar ingen.

Edit2: Tur man gått upp 20 kg sen dess..

untitled2.jpg

untitled1.jpg

skanna0070.jpg

Rednecks korsat med whitetrash.

Last edited:
Skaffa dig en frisör som vet vad du passar i så är du av med dina bekymmer.

En blandning av dessa två är mitt tips.:D

Bifogat

• 80_s_Child_Abuse.jpg
    80_s_Child_Abuse.jpg
    26.4 KB · Visningar: 77
  • mullet.jpg
    mullet.jpg
    51.4 KB · Visningar: 86
Ten-0 skrev:
2348990 Skaffa dig en frisör som vet vad du passar i så är du av med dina bekymmer.
Mm men hittar ingen sån frisör.. Säger jag åt dom att klippa mig i något passande för jag historiens messigaste klipnning. Har testat 4-5 st nu..

Küngen skrev:
2349070 En blandning av dessa två är mitt tips.:D
Som det är nu altså..

Last edited:
Kläm ur er någon ball frilla nudå! Har sparat hår länge nu och börjar få en hel del pikar. :gråta

Helt rakat is da bomb!:yoparty

Även om jag har två dagars stubb på bilden!:D

Det bästa är faktsikt morgonen. Man vaknar, slänger vatten i ögonen, äter frukost och åker till jobbet! Inget hår att tänka på...

Bifogat

• Eppe.JPG
    Eppe.JPG
    26 KB · Visningar: 100
Espen skrev:
2349331 Helt rakat is da bomb!:yoparty

Även om jag har två dagars stubb på bilden!:D

Det bästa är faktsikt morgonen. Man vaknar, slänger vatten i ögonen, äter frukost och åker till jobbet! Inget hår att tänka på...
Den blir det när jag tröttnat på att fixa håret. :D

Klippte mig senast en månad innan studenten, då "råkade" det bli klippt alldeles för lite, dvs fortfarande långt hår. Sen har det rullat på och nu ser jag tamefan inte klok ut.

Ho-ho-ho-ho-ho-hohockeyfrilla!

Edit: Hittade den här i jakt på hårbild. :D 17 år och bakhjulscyklist

Bifogat

• hår.JPG
    hår.JPG
    22.2 KB · Visningar: 65
Last edited:
Mitt råd: Köp en skäggtrimmer.
Den kan du använda till ALLT.

Den kostar närmare 1000-lappen men är väl värd sin investering. Har inte varit hos en frisör på flera år sen jag lärde mig klippa mig själv med den.

Enkelt: kör av allt på 7mm, sen tar du 4 mm på sidor och nacke och försöker få till en bra övergång. Stilrent och funkar 2 veckor = upprepad procedur.

Sen att du kan raka skägget, bringan, kuken, röven -you name it, är bara en bonus!

prulle skrev:
2348926 Gjorde jag föra sommaren ska se om jag har bild på hur förjävligt det såg ut..

Det där är inte rakat. Det är snaggat & ja, det är fult som stryk. Rakat är när man rycker bort så mkt onödiga delar som möjligt på trimmern & kör av allt vad hår där är.

Men visst, alla passar inte i det. Gå då till en ordentlig frisör. Dom brukar ha vett att ta betalt för sig men det får det vara värt.

prulle skrev:
2348926 Gjorde jag föra sommaren ska se om jag har bild på hur förjävligt det såg ut..

Edit: hittar ingen.

Edit2: Tur man gått upp 20 kg sen dess..

På första bilden är du sjukt lik lillebrodern (han som blir skjuten i slutet) i amercan history X! :D

:whitetrashskinhead

Last edited:
Prulle..Nurseys pappa har salong..pallra sig till Uppsala snabbt..just do it...do it now :mattias
Och om du inte gillar vad dom (frisörerna) kan göra så har jag lärt mig hur man använder rakmaskinen (jag har jobbat här i en månad ;))...:vroooooooooom :näsblod

Last edited by a moderator:
*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back