Frisör

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Finns det någon frisör på detta forum, gärna i Stockholmstrakten som har lust att hjälpa till, kanske rent av byta tjänster.

Skulle vilja få håret blekt, men ej till någon pippigulnyans som jag verkar få oavsett vilken frisör jag vänder mig till.

Så finns det någon hojsyster- eller broder som kan hjälpa en liten tant.:)

Vad är det för tjänster man byter mot?
Jag kan fixa ditt hår om du mekar min hoj.
Nu ska jag inte skriva något sexistiskt.

Vafaan heter han nu då? :va Bullysmile tror jag :va Han är Ghey :näsblod ähh jag menar Frisör!

Stick iväg till närmaste salong och så säger du att du vill bleka det men inte i pippigula färgen utan närmare askblonda sidan...

Hur ser håret ut nu? Färgat, blekt, naturligt?
Hur blont skall du ha? Snackar vi slingor eller helblondering?

Nu är det en mörk toning i, många slingor eller helblondering

Vad är det för tjänster man byter mot?
Jag kan fixa ditt hår om du mekar min hoj.
Nu ska jag inte skriva något sexistiskt.

Vad ska du ha mekat då? Annars kan du få deklarerart, skriva ett testamente/samboavtal, skatteplanera eller en 6 rätters avsmakningsmeny eller ja vad du vill inom juridikens eller restaurangens sfär!

Last edited:
Vad ska du ha mekat då? Annars kan du få deklarerart, skriva ett testamente/samboavtal, skatteplanera eller en 6 rätters avsmakningsmeny eller ja vad du vill inom juridikens eller restaurangens sfär!

Vad sägs om 1-2 hojtvättar, 3 kedejespänningar, ett skattefusk och 2x3-rätter?
För det får du full färgning, toppning, blekning, permanent, locktång, våffel-lugg och tvätt.
Snackar vi vaxning och intimansning så är det andra priser.

Vad sägs om 1-2 hojtvättar, 3 kedejespänningar, ett skattefusk och 2x3-rätter?
För det får du full färgning, toppning, blekning, permanent, locktång, våffel-lugg och tvätt.
Snackar vi vaxning och intimansning så är det andra priser.

Hmmm nääää våffellugg e inte min påse utan detta är ett seriöst rop på hjälp!!

Hmmm nääää våffellugg e inte min påse utan detta är ett seriöst rop på hjälp!!

Ja asså man behöver ju inte göra allt.
Det var bara förslag ur min prislista.

Ut med bilder och vad du vil ha gjort så kan jag ge exakt pris.

Ja asså man behöver ju inte göra allt.
Det var bara förslag ur min prislista.

Ut med bilder och vad du vil ha gjort så kan jag ge exakt pris.

Varför får jag en känsla av att du driver med mig? Jag är i desperat behov av hjälp

Bifogat

• frisor.jpg
    frisor.jpg
    3.4 KB · Visningar: 231
Om det är jag på bilden? Hmmm näää och det var vääääldigt längesedan jag var 25! Fast kanske Markus e 25?:va

Markus är sannolikt inte mycket äldre åtminstone....
Skit samma hur gammal du är, jag menade att du ska satsa på ett umgänge där åtminstone de flesta (eller nån i varje fall...) är äldre än 25.

Jävligt tråkigt men jag har inga talanger på hårblekning. Kunde annars föreslå nåt hydraulikjobb (kontroll av tryckbegränsningsventiler eller täthet i cylindrar) i utbyte mot ett testamente!

Markus är sannolikt inte mycket äldre åtminstone....
Skit samma hur gammal du är, jag menade att du ska satsa på ett umgänge där åtminstone de flesta (eller nån i varje fall...) är äldre än 25.

Jävligt tråkigt men jag har inga talanger på hårblekning. Kunde annars föreslå nåt hydraulikjobb (kontroll av tryckbegränsningsventiler eller täthet i cylindrar) i utbyte mot ett testamente!

Kan behöva lite hjälp med pneumatik :tuttar
Nä skämt åtsido pma om du behöver testamente hjälp!!

Kan behöva lite hjälp med pneumatik :tuttar
Nä skämt åtsido pma om du behöver testamente hjälp!!

Ledsen om min ironi inte framgick, jag ställer dock upp som smakråd any day.

Maila bilder på jarvafaltet@sverigedemokraterna.se

Du är läskigt sugen på att skriva folks testamente förresten, behövs expertis för sådant?

Hej, jag är död och överlåter allt till min brewd, exkl hojen och rollen. Porren ska doneras till välgörande ändamål.

Ledsen om min ironi inte framgick, jag ställer dock upp som smakråd any day.

Maila bilder på jarvafaltet@sverigedemokraterna.se

Du är läskigt sugen på att skriva folks testamente förresten, behövs expertis för sådant?

Hej, jag är död och överlåter allt till min brewd, exkl hojen och rollen. Porren ska doneras till välgörande ändamål.

Ja men det ska ju bevittnas också. Inte värt att ta några risker, bedrövligt om Allmäna arvsfonden skulle dra in nåt dom inte förtjänar...

Nu är det en mörk toning i, många slingor eller helblondering

Då får du antagligen avfärga innan gumman vilket kan bli knepiga grejer. Jag skulle definitivt gå till en salong och få det gjort av folk som vet vad dom gör och som du kan gå tillbaka till om det blir knep.
Du får gärna komma till vår salong till SHpris såklart ;) fast vi ligger ju inte nära dig direkt :)

Vaddå, påstår du att Mackan inte har nån koll?

Då får du antagligen avfärga innan gumman vilket kan bli knepiga grejer. Jag skulle definitivt gå till en salong och få det gjort av folk som vet vad dom gör och som du kan gå tillbaka till om det blir knep.
Du får gärna komma till vår salong till SHpris såklart ;) fast vi ligger ju inte nära dig direkt :)

Back