Freppa har köpt en ny hoj.........

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Men vad det är för någon tänker jag inte berätta, det lämnar jag till ägaren. Jag vet märke, modell, färg, ålder och pris ;) Gissa om det blir nått åka i helgen? :D :squid Grattis gubben!

OLJEKYLD GSXR skrev:
.Men vad det är för någon tänker jag inte berätta, det lämnar jag till ägaren. Jag vet märke, modell, färg, ålder och pris ;) Gissa om det blir nått åka i helgen? :D :squid Grattis gubben!

Shit får jag ta på dig? :D :D :D :D :D :D :D :D :hej

Bajs din jäla svikare :öl nu får du inte va me i klubben för inbördes beundran ;)

/17 Timmar på flyg med 17 gin tonic :öl

Är det inte en gammelgixxer är det ingen hoj, då är det ett helt vanligt fordon. :p

Jag vet också... utan att säga något mer (alla tjejer som vill ta på mig kan göra det nu :rolleyes: )

Freppa, kom ur garderoben nu, eller kom förbi här och visa upp den nu! :squid

Bikerbitch skrev:
DAMN!

Kör du förresten omkring med oranga fälgar?

Nope, svarta fälgar, original-lack, V&H, Light-lid, tonat kåpglas, kuts, Arai-kruka, Daineseställ, Adidaströja.
Vinka om du ser mig så kanske du får ta på mig,,, :slicka :D

John Holmes skrev:
Nope, svarta fälgar, original-lack, V&H, Light-lid, tonat kåpglas, kuts, Arai-kruka, Daineseställ, Adidaströja.
Vinka om du ser mig så kanske du får ta på mig,,, :slicka :D

Well, ser du en blå FWS med STORA blinkers samt en gasglad men lite förvirrad dam på som sitter i ett Daineseställ som är neonfärgat och ibland om det är kyligt sporthojströjan på så kan du ju försöka köra ikapp :whip

Västerort innebär mer specifikt?

OLJEKYLD GSXR skrev:
Men vad det är för någon tänker jag inte berätta, det lämnar jag till ägaren. Jag vet märke, modell, färg, ålder och pris ;) Gissa om det blir nått åka i helgen? :D :squid Grattis gubben!

öh so what?
vilken funktion fyller sånna här "jag vet en sak men det får inte du veta" trådar egentligen?

Nyheter
Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”