Fredagsskål tråden

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Hoj
Street Triple R -10
Ja då var det fredag igen SKÅL alla!!
Om 3 timmar går båten till tyskland :yoparty :yoparty

Hahah det tvekar jag inte fem öre på ;) får hoppas man inte blir avlämnad i Oslo bara :rofl :rofl

Hahaha ja det hade sett nått ut. :P Undrar vem som tar sig ann den utmaningen..:va

Tänkte passa på att skåla!!!
Välkomna att dricka en öl om ni vill!!!

Bifogat

• PICT3119.JPG
    PICT3119.JPG
    52.3 KB · Visningar: 27

tim, ja måste passa ikväll....:( måste göra läxa, har inlämning 23.59. o ja e trööööööööööööttttt! krille ringde innan o fråga om ja ville hänga me dom i mon. har du pratat me han? skulle bli lite dricka osv. ja drar dit i mon o slappar, följ me.

tim, ja måste passa ikväll....:( måste göra läxa, har inlämning 23.59. o ja e trööööööööööööttttt! krille ringde innan o fråga om ja ville hänga me dom i mon. har du pratat me han? skulle bli lite dricka osv. ja drar dit i mon o slappar, följ me.

Pussy!:D
Jag har snackat med honom ja. Han var sugen idag också. Antingen blir det Krille eller Tomelilla imorron. En sak är dock säker. Ölen kommer att flöda!

Pussy!:D
Jag har snackat med honom ja. Han var sugen idag också. Antingen blir det Krille eller Tomelilla imorron. En sak är dock säker. Ölen kommer att flöda!

japp.....:) 2day i am! i går va du pussy! hhaha......häng me till makrill, så kan vi dra ut o göra stan osäker sen. ska sofie me dig i mon? kanske skulle slå henne en signal.....

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park