Fredagslunchgazz den 7/5 12.00-15.00

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag tar ledigt halva dagen om det är bra väder, tänkte mig en 20 mila tur upp i norra Skåne, ni som kommer loss kan väl posta här så jag vet om ni kommer.

11.55 på Statoil Staffanstorp, jag måste vara hemma igen senast 15.00

GSXR1100R skrev:
Jag tar ledigt halva dagen om det är bra väder, tänkte mig en 20 mila tur upp i norra Skåne, ni som kommer loss kan väl posta här så jag vet om ni kommer.

11.55 på Statoil Staffanstorp, jag måste vara hemma igen senast 15.00

Jag är på! Det blir inget torsdagsgazz då? :)

Jag tar passagerare med mej som det ser ut just nu, så nu får du se ditt gamla skinnställ in action Micke :tummenupp :D

TheDude skrev:
Jag tar passagerare med mej som det ser ut just nu, så nu får du se ditt gamla skinnställ in action Micke :tummenupp :D
Fräääckt :tummenupp hoppas att det blir fint väder

Är nog lite sugen på att hänga på en sväng om det är ok? Om jag lyckas fixa min bromsljuskontakt...

lahi skrev:
Är nog lite sugen på att hänga på en sväng om det är ok? Om jag lyckas fixa min bromsljuskontakt...
Givetvis ska du med, ska bli kul att se ditt bygge :tummenupp

jtds skrev:
Då kan ni ju åka in å leta efter Snabbe_jag i Tollarp & ta med mina Bobbiner samt hjul till mitt depåstöd :kulspruta

Om jag inte får mina skall väl du inte ha dina grejor :tungan

Slöa_jag i Tollarp är ingen person man skall lita på
han skulle nog blåsa sin egen mamma :kocko

GSXR1100R skrev:
Givetvis ska du med, ska bli kul att se ditt bygge :tummenupp
Okajj! :tummenupp Då borde jag komma! Om jag får rätt på kontakten d.v.s. Har bara bromsljus på bakbromsen just nu... En liten fråga bara.. hur hittar man till Statoil? Är det den macken som ligger till höger efter rondellen om man kommer från Lund på 108:an?

lahi skrev:
Okajj! :tummenupp Då borde jag komma! Om jag får rätt på kontakten d.v.s. Har bara bromsljus på bakbromsen just nu... En liten fråga bara.. hur hittar man till Statoil? Är det den macken som ligger till höger efter rondellen om man kommer från Lund på 108:an?

Jepp, den macken är det :tummenupp Bromsljuset är inget problem, vi kör så fjolligt att vi knappt behöver bromsa :rolleyes: :D

kl 11.55 dyker jag upp, e det torrt så åker kameran med (onboard) fram eller bak det får vi se...

/ J

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...