Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hohoho!SuperMicke skrev:07:44 var det lite action också...
SvartR1a skrev:7:44 Va fan bor det för folk nere i fjollträsk egentligen?? :kocko
vågen skrev:Får man inte spela skinnbanjo i bilen? Han kan väl inte behöva straffas för att folk glor![]()
![]()
Btw, här bor det glatt folk som gärna visar att vi har större snopp än dom från norrland![]()
![]()
Bita i hop? med va då?nasholm82 skrev:INgen bra fredag det här..
Har operreat ut en tandjävle i dag och det smärtar som fan nu när man vaknat till och bedövningen börjar släppa.. men men det e bara att bita i hop.
SuperMicke skrev:07:44 var det lite action också...
aoootch..Mcbrud skrev:Ja själv har man skurit sig i fingret på jobbet ända in till benet.... inge kul!! Blir ännu roligare att jobba med skadan imorgon!!!!! JIppei....![]()
nasholm82 skrev:INgen bra fredag det här..
Har operreat ut en tandjävle i dag och det smärtar som fan nu när man vaknat till och bedövningen börjar släppa.. men men det e bara att bita i hop.
1. Får beklaga men du gjorde ju inte dig själv illa. Det är det enda som verkligen räknas (även om det inte känns så just nu).Rymding skrev:... Skyller inte ifrån mig. Krasst sett så ska man inte köra fortare än man hinner stanna på den stränca man ser. Dessutom kan alltid bromstekniken vara bättre. Trots detta tar jag mig friheten att tycka att att det varit nån vidare dag. ...
Robban_C skrev:2. Kul att läsa att nån tar det på ditt vis och dels lär sig lite av det inträffade, dels förmedlar erfarenheten.![]()
![]()
SvartR1a skrev:Först och främst så spelar vi inte skinnbanjo här uppe, Det är där begreppet kvinnor kommer in i bilden. det är nämnligen deras uppgift att tilfredställa oss, dessutom kan jag ha sex på min gräsmatta när jag vill, det är så långt till närmaste granne så ingen kan bry sig,
PS: stockholmaren måste slita fram K#ken för att visa hur stor den är vi norrlänningar behöver bara ha jeans och lägga den längs benet så den gör en prydlig buktning ner till knäet![]()
Självklart!!! Vem har sagt att BARA knät ska va i? Ju mer desto tuffare!Rymding skrev:Undrar om jag räkna incidenten som mitt första knäskrap?![]()
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |
![]() |
MV Agusta förlänger garantin till fem år
Italienska motorcykeltillve... |
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|