Fredagen den 13:e fast han får skylla sig själv

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En röd
:kocko Stulen hoj och påverkad (framgår ej om det är av GR, narkotika eller alkohol)

Var inne på Polisen och skulle kolla vad som hänt senaste dygnet av ren nyfikenhet.

Bifogat

• hmm.JPG
    hmm.JPG
    81.6 KB · Visningar: 903
7:44 Va fan bor det för folk nere i fjollträsk egentligen?? :kocko

SvartR1a skrev:
7:44 Va fan bor det för folk nere i fjollträsk egentligen?? :kocko

Får man inte spela skinnbanjo i bilen? Han kan väl inte behöva straffas för att folk glor :3freak :fyllisar :tungan

Btw, här bor det glatt folk som gärna visar att vi har större snopp än dom från norrland :7peta :rofl

vågen skrev:
Får man inte spela skinnbanjo i bilen? Han kan väl inte behöva straffas för att folk glor :3freak :fyllisar :tungan

Btw, här bor det glatt folk som gärna visar att vi har större snopp än dom från norrland :7peta :rofl

Först och främst så spelar vi inte skinnbanjo här uppe, Det är där begreppet kvinnor kommer in i bilden. det är nämnligen deras uppgift att tilfredställa oss, dessutom kan jag ha sex på min gräsmatta när jag vill, det är så långt till närmaste granne så ingen kan bry sig,

PS: stockholmaren måste slita fram K#ken för att visa hur stor den är vi norrlänningar behöver bara ha jeans och lägga den längs benet så den gör en prydlig buktning ner till knäet :hihi

INgen bra fredag det här..
Har operreat ut en tandjävle i dag och det smärtar som fan nu när man vaknat till och bedövningen börjar släppa.. men men det e bara att bita i hop.

nasholm82 skrev:
Har operreat ut en tandjävle i dag och det smärtar som fan nu när man vaknat till och bedövningen börjar släppa.. men men det e bara att bita i hop.
Bita i hop? med va då? :va

Här är en till som tycker att det inte är nån bra dag. :gnissla

Åkte på grusväg och mötte en enorm traktor bakom en skymd kurva. Traktorn var lika bred som vägen. Bromsade ned tills det nästan stod stilla då kanade framhjulet och så låg jag där. :3freak

Inga skador på mig. Trasig blinkers fram och spräckt plast. Några mindre repor på framskärm och nån mindre blesyr på dämparen. Tänker byta blinkers och plastbiten. Resten tänker jag bättringsmåla och fixa till. Dämparen behåller jag som minne att man kan ramla.

Skyller inte ifrån mig. Krasst sett så ska man inte köra fortare än man hinner stanna på den stränca man ser. Dessutom kan alltid bromstekniken vara bättre. Trots detta tar jag mig friheten att tycka att att det varit nån vidare dag. :huvet

Jymding

Ja själv har man skurit sig i fingret på jobbet ända in till benet.... inge kul!! Blir ännu roligare att jobba med skadan imorgon!!!!! JIppei.... :mad:

nasholm82 skrev:

svårt att bita ihop utan tänder. ta whisky istället... hjälper mot.... allt :tummenupp

Rymding skrev:
... Skyller inte ifrån mig. Krasst sett så ska man inte köra fortare än man hinner stanna på den stränca man ser. Dessutom kan alltid bromstekniken vara bättre. Trots detta tar jag mig friheten att tycka att att det varit nån vidare dag. ...
1. Får beklaga men du gjorde ju inte dig själv illa. Det är det enda som verkligen räknas (även om det inte känns så just nu).
2. Kul att läsa att nån tar det på ditt vis och dels lär sig lite av det inträffade, dels förmedlar erfarenheten. :tummenupp
Många hade istället börjat gorma om "Jävla traktorer, kan ni inte hålla er på åkerjävlarna istället" osv trots att de sen gärna vill äta den frukost som traktorerna är med och skördar och till det pris som ett mekaniserat jordbruk medför (vs att så och skörda manuellt).
3. Jag har gjort liknande dumheter. Kan trösta med att även om dumheterna återkommer då och då så blir det åtminstone längre intervall mellan gångerna.

Och ang en jävla dag:
För närvarande inhyrd som maskinreparatör på en halvstor industri. Har ägnat hela dagen åt maskinflytt, ut med en produktionsline och in med en annan. Man krälar under, klättrar över, kryper mellan, klämmer eller slår sig, halkar, andas damm, bryter rygg och knän, bränner sig osv mest hela dagen. Men jag ska väl inte klaga, jag har inte kraschat knarren, inte skurit mig (så djupt), inte blitt av med några gaddar, inte torskat för bylingen (har inte gjort nåt att torska för) eller nåt annat allvarligt. Och mitt i alltihop så har jag ju fått jobba med kanonbra folk. Det uppväger det mesta. :tummenupp

Robban_C skrev:
2. Kul att läsa att nån tar det på ditt vis och dels lär sig lite av det inträffade, dels förmedlar erfarenheten. :tummenupp :tummenupp

Tack! :)

Undrar om jag räkna incidenten som mitt första knäskrap? :confused:

(Om någon undrar så kommer inte denna dag drabba försäkringspremierna)

/Rymding

SvartR1a skrev:
Först och främst så spelar vi inte skinnbanjo här uppe, Det är där begreppet kvinnor kommer in i bilden. det är nämnligen deras uppgift att tilfredställa oss, dessutom kan jag ha sex på min gräsmatta när jag vill, det är så långt till närmaste granne så ingen kan bry sig,

PS: stockholmaren måste slita fram K#ken för att visa hur stor den är vi norrlänningar behöver bara ha jeans och lägga den längs benet så den gör en prydlig buktning ner till knäet :hihi

Men alla era kvinnor flyttar ju ner hit så det kan ju inte stämma. :confused:
Men kom ihåg att man inte behöver vara bög för att man suger av en polare! :tummenupp

Rymding skrev:
Undrar om jag räkna incidenten som mitt första knäskrap? :confused:
Självklart!!! Vem har sagt att BARA knät ska va i? Ju mer desto tuffare! :yoparty

Sen tycker jag du ska vara riktigt nöjd med att du iaf hann stanna. Du tappade hojjen, men än sen? Jämfört med att käka traktorfront så... :crash

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan