Fråga kollektivet tråden.

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Hej kollektivet,

Många trådar skapas i syfte att fråga om en sak, inte alltid är det motiverat att skapa en helt ny tråd som tar upp viktigt cyberspaceutrymme. Därför tänkte jag att man i denna tråd kan fråga rent allmänna saker och få svar av detta allmänvetande och välinformerade sporthojskollektiv.

För att starta upp det hela så börjar jag med en fråga (ok det blev en multipel, bit ihop).

Jag har lätt värk i triceps. Misstänker träningsvärk men är orolig för att det kan vara en onanirelaterad värk. Men båda armarna värker och jag kommer inte ihåg att båda nyttjats i detta syfte. Borde inte träningsvärken även infinna sig även i biceps? Jag var också på gymmet i går, bör jag sluta med det?

Sluta med onanin istället, ensidig träning är aldrig bra!

Och den är ju ensidig på flera sätt om du inte växlar mellan höger och vänster.
Ett tränings-schema, vänster hand udda dagar, höger jämna skulle IOFS lösa det problemet, är du inte klar vid midnatt får du växla hand.

När du har tränat ett tag kanske du blir lika duktig som min gamla klasskompis som påstods hinna byta hand innan skinnet stannat...

Om man vill ha glass utan smak, alltså inte vaniljglass. Finns det? Eller är vanilj glassens defaultsmak?

Om man vill ha glass utan smak, alltså inte vaniljglass. Finns det? Eller är vanilj glassens defaultsmak?
Har inte testat det själv men här har du ett smaklöst (vaniljlöst) recept att testa.

Glass

4 st ägg
4 dl grädde
1 dl siktat florsocker

Dela äggen i vitor och gulor med stor omsorg. Vispa det siktade florsockret tillsammans med gulorna till fluffigt vitt.
Vispa vitorna till ett fast skum, det ska gå att vända bunken upp och ner utan att de rinner ut. Ren bunke och redskap utan minsta lilla fett på, gärna kalla sådana eller att ställa sig svalt gör att äggvitevispningen med säkerhet blir lyckad.
Grädden vispas fast och fin i en egen bunke. Därefter vänds den ner i äggulesmeten och sist går allt ner i äggvitorna genom att vändas ner med hjälp av en slickepott.
För dig som har en glassmaskin så kör du den där annars lägg i en form i frysen. Ta ut den och rör om vid flera tillfällen för att få så fin konsistens som möjligt på glassen (stark onaniarm en fördel här). Glassen behöver minst tre-fyra timmar på sig för att frysa till.

Tina Nordström rekommenderar sprit i samband med provsmakning.

På tal om onani...sätt dig på handen 10 minuter innan så den domnar bort...sedan känns det som någon annan gör det

...Och där fick du ett ogilla minus för att du slösade på lite kilobit på servern.

Finns det bara kilobit med sockersmak, eller finns det med vaniljsmak också?

7310340111209.jpg

Fråga: Fyller det mer i sajberspäjs om man startar en ny tråd än om man skriver inlägg i denna tråd? I så fall hur mycket?

På tal om onani...sätt dig på handen 10 minuter innan så den domnar bort...sedan känns det som någon annan gör det

Jag testade det tipset en gång. Gjorde fel redan från begynnelsen och satte mig på kuken istället. Sen kändes det bara som att jag runkade av nå´n annan.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti