Fråga angående köp.

philly

phille
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
ingen just nu
Har hittat en zx6r -01 som jag är intresserad av. Den har gått 1000 mil var av 500 är körd av den nuvarande ägaren som använt den som ban- och gatuhoj. Något repig på ena högerkåpan. Vad tycker ni man kan ge för den? Och ska jag vara orolig över att den är bankörd?

Tack på förhand för svaren.

philly skrev:
Har hittat en zx6r -01 som jag är intresserad av. Den har gått 1000 mil var av 500 är körd av den nuvarande ägaren som använt den som ban- och gatuhoj. Något repig på ena högerkåpan. Vad tycker ni man kan ge för den? Och ska jag vara orolig över att den är bankörd?

Bankörd?? Du får nog precisera dig lite??!!
Har han tävlat med den eller bara åkt bana på banträffar?
Servad som den ska?
Tillbehör?

Prissättningen är väldigt svårt utan att ha sett hojen.

Är det bra pris så är det bara å köpa.

Är det bara banträffar så spelar det ingen som hellst roll.

philly skrev:

En hoj som gått på bana i stall eller med en seriös åkare är den bättre än en gathoj,, täta servicar.. :tummenupp 6:an är en superbra hoj,, kåpor kostar lite att fixa,, skit i det, känns den bra, går bra så köp, men tvekar du på något så låt bli,, det kommer en uppsjö hojar med stor prutmån till vintern...

philly skrev:

Vad får du ge för den? Jag har en 03.a till salu för strax under 60 om du
är intresserad.

Maffan skrev:
En hoj som gått på bana i stall eller med en seriös åkare är den bättre än en gathoj,, täta servicar.. :tummenupp 6:an är en superbra hoj,, kåpor kostar lite att fixa,, skit i det, känns den bra, går bra så köp, men tvekar du på något så låt bli,, det kommer en uppsjö hojar med stor prutmån till vintern...

Håller med, bättre med en hoj som gått hårt på bana och blivit ompysslad än en hoj som gått hårt på gata och servicen har bestått i mer bensin när det har behövts... :rolleyes:
Men som vanligt gäller väl att klämma, känna, prova å lyssna! :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT