Video Fotpinnarna var ju nere!

waldorf

Singel och sökande
Gick med
2 Jun 2012
Hoj
Honda CB500 1998
Jag hittade varför min 125a gick så sakta! Fotpinnarna var ju nere! :banana

//Waldorf

Last edited:
Det här kommer garanterat att dra igång en debatt om huruvida det är skadligt för växellådan att växla utan koppling. :)

Härligt med den lååååååååååååååååååååååååååååååååånga skuggan framför hojen. Annorlunda. :tummenupp

Eftersom att youtube inte verkar följa samma lagar som resten av världen så blev min video bannad och borttagen eftersom att dom inte tycker att det räknas under fair use.

Va? Varför då? För att du lade på ett annat ljud?

Va? Varför då? För att du lade på ett annat ljud?

Jag hade musik i klippet, tydligen så tycker inte youtube att fairuse är videos som man inte tjänar pengar eller tar credit för musiken.

Står att du själv tagit bort videon, hmmmmmm? :va

konstigt. fick skit av youtube för att jag ifrågasatte detta och bifogade copyright dokumentet med fair use.
sedan så blev videon borttagen och jag fick någon slags varning. :va :mad:

Youtube blev analt för flera år sen tack vare amerikanska hittepå"lagar" som ska hjälpa betongrövarna i film- och musikindustrin att håva in lättförtjänta pengar utan att behöva anpassa sig till nya jobbiga marknadslägen. Använd nåt bättre.

Youtube blev analt för flera år sen tack vare amerikanska hittepå"lagar" som ska hjälpa betongrövarna i film- och musikindustrin att håva in lättförtjänta pengar utan att behöva anpassa sig till nya jobbiga marknadslägen. Använd nåt bättre.

Prova ts att lägga upp den på viemo

Ja man har tröttnat rejält på youtube, videorna blir lolliga i kvaliten och sedan vill dom att man ska lägga in deshaker som får skiten att bli vågeffekter.

Prova ts att lägga upp den på viemo

Jo, ska göra det. Där får man ha sakerna i den kvalité man vill och väldigt många låtar också.

Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande