Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
zunshine skrev:hej jag skulle vilja ha hjälp med att ni målar en suzuki k5 1000 orange med lite svart på!
skulle behöva det inom kort!
![]()
zunshine skrev:hej jag skulle vilja ha hjälp med att ni målar en suzuki k5 1000 orange med lite svart på!
skulle behöva det inom kort!
![]()
sandstream skrev:Hej!
Jag skulle behöva hjälp med att måla om mitt hus.
Kan ni ta med er färgen, gärna gul, och komma förbi i morgon? (måste vara klart då)
det ser bra ut men det ska gjärna vara lite mer knall ljus ornge som lyser upp nästanDa Fris skrev:Svårt att veta vad du menar med "orange med lite svart på"???![]()
Såhär gjorde jag, hoppas du får en uppfattning.
sandstream skrev:Hej!
Jag skulle behöva hjälp med att måla om mitt hus.
Kan ni ta med er färgen, gärna gul, och komma förbi i morgon? (måste vara klart då)
är inte det olagligt?Tventon_ skrev:vart kan man tanka hem photoshopp??
fan va snyggt DU gjorde det! Coolt att vissa partier var lite mattare och vissa delar blanka...Da Fris skrev:Svårt att veta vad du menar med "orange med lite svart på"???![]()
Såhär gjorde jag, hoppas du får en uppfattning.
Tackar mjukost. Då gör vi så att den dagen du fixar en sådan hoj så lånar jag den en helg som tack för inspirationen.....morecore skrev:fan va snyggt DU gjorde det! Coolt att vissa partier var lite mattare och vissa delar blanka...
Sparar bilden för framtida "så här vill jag ha min hoj" konsversationer![]()
De är det original också. Grått och svart.morecore skrev:fan va snyggt DU gjorde det! Coolt att vissa partier var lite mattare och vissa delar blanka...
Såja, det där ser bra ut. Även vi datoramatörer kan lyckas ibland....sandstream skrev:(Fan vad kul det var att leka i Photoshop när man fått lite tips![]()
YappDa Fris skrev:Såja, det där ser bra ut. Även vi datoramatörer kan lyckas ibland....![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |