Foton från Hjulafton ikväll..

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Det var Hjulafton i Lidköping ikväll. Vi körde lite uppvisning. Lägger ut lite bilder. Mer kanske kommer på fotografens hemsida www.madsenfoto.nu och www.hjulafton.nu

Bifogat

• CRW_3018.jpg
    CRW_3018.jpg
    42.7 KB · Visningar: 250
  • CRW_3019.jpg
    CRW_3019.jpg
    42.4 KB · Visningar: 215
  • CRW_3023.jpg
    CRW_3023.jpg
    49.4 KB · Visningar: 207
  • CRW_3031.jpg
    CRW_3031.jpg
    47.3 KB · Visningar: 151
  • CRW_3034.jpg
    CRW_3034.jpg
    43.4 KB · Visningar: 193
Marals76 skrev:
Jäklar vad långsam du ser ut att vara :tungan
Vi plojade mest och åkte runt och skoja.. men du e inte dålig som ser det på bild... Du ser förressten JÄVLIGT snabb ut på din avatar ..

mr_rockster skrev:
Vi plojade mest och åkte runt och skoja.. men du e inte dålig som ser det på bild... Du ser förressten JÄVLIGT snabb ut på din avatar ..

Jag vet:mattias
Ser allt o lite till.

LasseR6 skrev:
Vem är det som åker kawa 500?
Magnus Persson. Körde CR250 motard förra året några race och så... Inte mycket kört iår men blir nog mer nästa år. Jobbat på MC-konsult för övrigt... Ngt mer du vill veta? ;)

mr_rockster skrev:
Magnus Persson. Körde CR250 motard förra året några race och så... Inte mycket kört iår men blir nog mer nästa år. Jobbat på MC-konsult för övrigt... Ngt mer du vill veta? ;)

Måste ju veta vem som försöker sno mitt nummer. :hihi

Jag tyckte det var en rätt skyst uppvisning faktist! Gick väl rätt skapligt för att vara på en sån liten yta å om jag ska vara ärlig så blev man änna lite sugen på att skaffa en superm ist :tummenupp
Ingen som vet hur många knuttar det var totalt på torget?

Mvh Mar

Mar skrev:
Jag tyckte det var en rätt skyst uppvisning faktist! Gick väl rätt skapligt för att vara på en sån liten yta å om jag ska vara ärlig så blev man änna lite sugen på att skaffa en superm ist :tummenupp
Ingen som vet hur många knuttar det var totalt på torget?

Mvh Mar
Tyckte faktist hoppuppvisningen var helt okej med tanke på att de byggde klart rampen samma morgon och inte har tränat något. Han på den gula suzukin kom iofs tvåa ett ena heatet i JSM nu i helgen så han kan allt köra cross han ;). Han vinklade rätt brutalt...

Inte mycket plats att köra motard på så man får ju åka runt och leka lite.. men det e kul det med ;)..

800 bågar var det i korteugen (vette faan hur det stavas egentligen, kortegen?. ääh.. ni fattar). Men hur många knuttar det var? Magnus Carlssons show var ok, om än ovanligt kort i år....

Herkeluset flög inte vanligt lågt heller.. det var grymt ;)

- Johan

EDIT: Bilder finns även på www.mckonsult.se . Klicka på vänstra sidan och sedan bilder. Leta efter hjulafton 04.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman