Fort eller?

Trött

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2005
Hoj
R1
:tomten VET att jag kommer att få skit för detta, men kan inte låta bli,, från björklinge/uppsala till märsta gick det underbart fort, läs" jag skriver inte km/h" Inga bilar i vänster fil,, jo 3 men :D hann och flytta på sig,,resten i hörde väl ljudet :) jag var helt i harmoni med min maskin, travade på så att jag gjorde uppsala-märsta på en sådan tid som en mer känd pilot gjort, har aldrig mått så bra :yoparty Nu får alla moral kärringar säga sitt, dvs dom som bestämmer att 30 eller 50 för fort är accepterat, men att jag kör alldeles för fort :arsele

Folk bryr sig för mycket

är säker på att ditt inlägg kommer få massa gnäll utav som du själv säger, moralkärringar! som e så j*vla duktiga :hihi kör så de ryker, mig stör det inte på något sätt iaf! :)

Jag gillar också att hålla fullt så ofta som möjligt. Man kommer fram fortare med fullgas.

Trött skrev:
jag var helt i harmoni med min maskin, travade på så att jag gjorde uppsala-märsta på en sådan tid som en mer känd pilot gjort, har aldrig mått så bra :yoparty

-"Use the force Luke, let go Luke"
-"The force is stong with this one"
-"Luke, trust me"

Mattias skrev:
Jag gillar också att hålla fullt så ofta som möjligt. Man kommer fram fortare med fullgas.

Fråga VV, det gör man inte. Man tjänar två minuter/timme på att öka hastigheten 10 km eller om det nu är 20 eller vad det är, så det är helt meningslöst... :mattias :tungan

Syss skrev:
Fråga VV, det gör man inte. Man tjänar två minuter/timme på att öka hastigheten 10 km eller om det nu är 20 eller vad det är, så det är helt meningslöst... :mattias :tungan

Ja ja ja. Bla bla.

Om du dubblar hastigheten så tar det halva tiden. Om du tredubblar hastigheten så tar det en tredjedel av tiden. Tänk vad många "fyra sekunder" det ryms i dom två tredjedelar du just fick över!

Last edited:
eller så säger man så här, de heter ju kilometer per timme, så om du ökar farten från lagliga 110 till säg 160, så kommer du 5 mil extra på en timme, 10 mil extra på 2 timmar, de blir ju endel de :) :tungan

Syss skrev:

nu säger du ju emot dig själv, man kommer visst fram fortare. 2min fortare per timme.

jaa, jag kör fort, inte för fort, men fort. :rolleyes:

Syss skrev:

Rätta mig om jag har fel men om jag tjänar 2 min/h så betyder ju det att jag kommer fram fortare...så då måste ju VV ha fel :D

Edit:
Och om man är lika fingerfärdig som Fluxir så hinner man kommentera det först :tungan

Tjäna 2 minuter..Det är ju 4 samlag för oss flesta killar..Och vem vill inte ha 4 extra samlag??..asg

Larzon skrev:
Tjäna 2 minuter..Det är ju 4 samlag för oss flesta killar..Och vem vill inte ha 4 extra samlag??..asg

Det ligger nåt i det du säger.. hmm.. man kanske ska börja använda gasreglaget lite mer då.. :hihi

Dicken32 skrev:
eller så säger man så här, de heter ju kilometer per timme, så om du ökar farten från lagliga 110 till säg 160, så kommer du 5 mil extra på en timme, 10 mil extra på 2 timmar, de blir ju endel de :) :tungan

Då får man en hel massa gratis mil per år :fyllisar

Syss skrev:

Dom har fel......

kör jag i dom 90 man får köra med min rejsbuss... som förra helgen till STCC falkenberg då tar det 6 timmar.... i 110 som jag körde.... tog det 5....

Om man kör dubbelt så snabbt vistas man i trafiken halva tiden och löper följaktligen hälften så stor risk att skada sig själv och andra :mattias

Samuel skrev:
Om man kör dubbelt så snabbt vistas man i trafiken halva tiden och löper följaktligen hälften så stor risk att skada sig själv och andra :mattias

HAhahaha, den var bäst hitentills.... En annan bra yrsäkt är :

För att inte tänka på den där älgen som sprang över vägen, som du skulle ha kört på om du körde i 90, men nu sprang den ju ut långt bakom ....

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back