Lindén
Slutkört!
Japp en sådan tycker jag borde finnas här o då som en sticky.
Allt i från ohms-lag till lite mer hightech.
EN liten tanke bara
EN liten tanke bara

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pdf finns ju visserligen inte med som godkänd datatyp, men det är väl bara att döpa om den till .doc så är problemet löstNorqen skrev:2644876Om det finns nånstans att ladda upp så har jag en för gymnasie fysik A och fysik b i pdf, tar bara 240kb. De täcker det mesta som en svensson kan tänkas behöva
majtii skrev:2644957Jepp, lägg upp en vettig samling, gärna i ett sökbart dokument så blir den en sticky.
Va bra... En "Formelsamling" - och VIPS - man kan allt...Lindén skrev:2644858Japp en sådan tycker jag borde finnas här o då som en sticky.
EN liten tanke bara![]()
Zenit skrev:
Jag tar gärna en bunt sånna av blandat format, läser till byggingenjör så det kan vara roligt och ha lite allt möjligt annat oxå.Eddi skrev:2644870har en miljoner formelsamlingar här hemma... vad önskas?
Ricken skrev:2663863Jag tar gärna en bunt sånna av blandat format, läser till byggingenjör så det kan vara roligt och ha lite allt möjligt annat oxå.
Eddi skrev:2663942läser själv till byggnadsingenjör... =) just nu läser jag strukturmekanik och byggfysik.. tenta på måndag.
Jäävligt roligt alltså haha
har inte så många i datorn dock men kan scanna in
Jag har byggformler och tabeller redan, men om du har nåt annat som är roligt så tar jag gärna det.Eddi skrev:2663942läser själv till byggnadsingenjör... =) just nu läser jag strukturmekanik och byggfysik.. tenta på måndag.
Jäävligt roligt alltså haha
har inte så många i datorn dock men kan scanna in
Kahobe skrev:2663702Va bra... En "Formelsamling" - och VIPS - man kan allt...![]()
![]()
lasse kongo skrev:2664107i lund?
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |