ringde runt i dag till olika bolag Å hörde mig för på en helförsäkring till en SXC, till börgan med var ju folkskam billigast med 207 kr månaden, nästa gång jag ringde i dag & skulle ta försäkringen sa en annan att det inte gick efter som jag inte gått utbildningen i smc.förra samtalet räckte det med att jag var medlem. efter ett tag gav han mig ett nytt bud på 250 kr månaden. men elt plöttsligt efter mycket drabbel av killen på folskam sa han att den inte gick att en helförsäkra efter som att det var en enduro, ytterliare efter en stund i luren kom han fram till i hans listor att det var en offroad & den gick minsan att ta hel försäkring på.jag sa jaja då tar vi det då, 5 minuter senare ringer han hem & säger att det inte går att helförsäkra offroadare i heller...vad i hela h.. tänker jag.ska det inte gå att försäkra grushojar nu ns en gång.
Nääääää sånna försäringsbolag kan man ju inte ha & göra med, så nu blir det til at flytta ala mina försäkringar från folkskam till något mer pålitligt, där dom vet vad dom snackar om..
nu undrar jag vart kan man helförsäkra en grus hoj???????
så J.... trött på forsäkringar nu..
Nääääää sånna försäringsbolag kan man ju inte ha & göra med, så nu blir det til at flytta ala mina försäkringar från folkskam till något mer pålitligt, där dom vet vad dom snackar om..
nu undrar jag vart kan man helförsäkra en grus hoj???????
så J.... trött på forsäkringar nu..