Folkomröstning: Bort med röda rutan?

Skall rutan bort?

• Antal röstningar
    0

Kuritas

Mansplaining MC
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Kawasaki VN1600 2003
Jag stör mig lite på den röda rutan högst upp i OT. Det är alltså fältet med regler och en bild på ett badande barn. Rutan är så massiv att de senaste inläggen inte syns direkt när man laddar sidan, om man har en laptop modell mobil, med lite lägre upplösning.

Jag föreslår därför att rutan flyttas eller tas bort, med förhoppning om att forumet inte spårar ur!

Jag vill ha en ny ruta som är större :mattias samt ett svampforum. :tummenupp

Jag har alltid funnit andras glädje fullständigt motbjudande, så därför röstar jag nej.

Jag tycker att vi kan ha ett licencavtal liknande microsoft med regler, som man sedan får klicka bort.

Det var ju någon skojare (dock inte microsoft) som la in i licencavtalet en massa punkter om att man godkände att han hade rätt att komma och se football och äta av chipsen hos alla som godkände avtalet. (om inte annat överenskommes per telefon)
Det gick över ett år innan någon ringde och ifrågasatte det.

Så noga läser folk avtal som dom godkänner.

Jag är mer irriterad på rutan högt upp i den här tråden med en tjock orange linje, sen en grå linje ovanför en ruta och så är det en bild på nått ollon med slips och grejer. Vedervärdigt måste jag säga. Ta bort genast!:mad:

rutan e OK, men ta bort ungen:mad:

Hahaha! Sporthoj.com är ju lysande om man vill ha ett gott skratt!

Jag saknade förövrigt alternativet "Vet ej".

Jag har som ett sociologiskt experiment att alltid svara på frågor med tystnad, lustiga ansiktsuttryck, eller bara arg blick, och jag känner att polls faller under den kategorin.
Så, därför tänkte jag bara meddela att jag just nu sitter och stirrar på pollen med, till att börja med ett argt ansiktsuttryck, ena ögat pekar upp i nån typ av nervryckande spasm upp mot vänstra hörnet av ansiktet medans det andra ögat hänger slött snett ned i sidled. Runt munnen har jag smetat jordnötssmör i ett expulsivt mönster.

Tack.

Mer röd ruta

Röda rutan borde göras större.

Helt uppenbart är den för liten/syns för dåligt/är för svår att förstå för vissa.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti