Folk ned mejjade.

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
Var in på Lucullus en sväng idag, var väl där runt 21 tiden. när jag åker därifrån kl 22 så är det poliser som spärrat av en lång del av vaksalagatan och ambulanser och brandkår står utspridda på gatan.

och åker hem och kollar på UNT

http://www2.unt.se/start/

otäckt!!

Observera särskrivningen i rubrien som jag skrivit.....
bäst att säga det innan någon annan anmärker

Last edited:
Läskigt efterson man var inärheten och snurrade runt vid den tiden.... :näsblod :fyllisar :gnissla

Henkka skrev:
Läskigt efterson man var inärheten och snurrade runt vid den tiden.... :näsblod :fyllisar :gnissla

Shit! Därför de var förstörda cyklar och människor som var upprörda
när jag kom gåendes där igårkväll!

Knäppa folk finns det allt! :kocko :va

Efter en sån här olycka så får politikerna nytt vatten på sin kvarn om 10 km/h i stadskärnan, tyvärr :gnissla

Hoppas att de inblandade klarar sig utan bestående men.

Deadmetal skrev:
Efter en sån här olycka så får politikerna nytt vatten på sin kvarn om 10 km/h i stadskärnan, tyvärr :gnissla

Hoppas att de inblandade klarar sig utan bestående men.

Äh..även om det varit 10 km, så hade hon ändå bränt på i 80....
Måste ju fått något fel på bilen, eller i huvet. Då spelar inte hastighetsbegränsingar någon roll.

Lotta skrev:
Äh..även om det varit 10 km, så hade hon ändå bränt på i 80....
Måste ju fått något fel på bilen, eller i huvet. Då spelar inte hastighetsbegränsingar någon roll.

Jo det hade hon säkert gjort, det jag menade var ju att nu kan det påskyndas med sänkning för alla andra som håller hastighetsbegränsningen.

Min kompis Tina kände damen i fråga som körde bilen,dom misstänker sjukdom el nått!En helt normal granne....
När jag kom på morgonen tidigt på lördagen så låg det skyltar och en ihop tryckt cyckel vid kvarnen.....
Man fick gås hud.. man tänker så fort livet kan förändras.. :(
Hoppas tjejerna som blev allvarligast skakadade klarar sig utan allvarliga men...

Läste nånstans att de misstänkte nån sjukdoms grej. Man får ju verkligen hoppas att det va nån plötslig grej. För vet man om att man har typ epilepsi eller nåt så är det ju väldig brist på omdöme att sätta sig bakom ratten. :dummer
Å skulle det visa sig att hon var helt klar och "frisk" så blir man ju verkligen mörkrädd. :eek: Vart är världen på väg?? :confused:

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025