Folk klagar på vintern...

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
-men vafan, vintern är ju en skithärlig paus från åkandet, ett behövligt brejk från maskinen, för att återfå kontakten med nära och kära. Man spelar MC-spel, läser MC-tidningar, snackar på SH, putsar sin älskling, kollar annonser på nya, sparar cash till tillbehör eller ny MC...
Några månader går, sedan är det väl rena pånyttfödelsen i upplevelseväg, när man en halvkall vårdag startar upp älsklingen och tar den på en försiktig premiär på det nya året... Sluta klaga, börja NJUTA av den välbehövliga pausen! :)

Kay skrev:
-men vafan, vintern är ju en skithärlig paus från åkandet, ett behövligt brejk från maskinen, för att återfå kontakten med nära och kära. Man spelar MC-spel, läser MC-tidningar, snackar på SH, putsar sin älskling, kollar annonser på nya, sparar cash till tillbehör eller ny MC...
Några månader går, sedan är det väl rena pånyttfödelsen i upplevelseväg, när man en halvkall vårdag startar upp älsklingen och tar den på en försiktig premiär på det nya året... Sluta klaga, börja NJUTA av den välbehövliga pausen! :)
Du har ju ingen hoj ens :mad:

Det var inte lönt o ha kvar den under vintern när den ändå skulle säljas förr eller senare :tungan
Kommer ny snart. Me i spelet igen till vår. Lovar :pannkyss

Last edited:
Kay skrev:
Det var inte lönt o ha kvar den under vintern när den ändå skulle säljas förr eller senare :tungan
Kommer ny snart. Me i spelet igen till vår. Lovar :pannkyss
Hrmph...oKay då :pannkyss

Prova utförsåkning, så håller ni nedläggningsvinklarna "up to date". :tummenupp

tassen skrev:

Åker på skidsemester i December med 10 polare, som vanligt. Det är faktiskt ett fint substitut för hojåkande!

Gustav1 skrev:
Om du bara visste vad som väntar.

Djupa depressionen infinner sig i början av november.

Hm... :gnissla Kanske... jag vet ju faktiskt inte vad som väntar mig...

tassen skrev:
Minimoto inomhus är den bästa meducinen.

Bifogat

• micke01.jpg
    micke01.jpg
    72.4 KB · Visningar: 52
:7peta man får inte glöma att man kan åka slalom, snowbord (stavning??), SKOTER och framför allt SKOTER :tummenupp Man kan även tväla i isrally och SKOTER................. :lol har jag glömt nå mmmmm jo för dom som vill ta det lungt man kan alltid pimpla :yoparty

Kakan skrev:
:7peta man får inte glöma att man kan åka slalom, snowbord (stavning??), SKOTER och framför allt SKOTER :tummenupp Man kan även tväla i isrally och SKOTER................. :lol har jag glömt nå mmmmm jo för dom som vill ta det lungt man kan alltid pimpla :yoparty
Inte i Skåne...

:va inte nä justja kusin min sa att ni har klent med snö och is tja och sjöar med eller har jag fel (han bor i malmö för den delen) :)

GSXR1100R skrev:
Inte i Skåne...

Snöskoter är lika roligt som att köra hoj, man kan hoppa, man kan toköra efter leder, man kan göra sköna svängar i puder. helt enkelt underbart.

Prova ;)

Kay skrev:

Med ca tre soldagar i somras så anser jag knappast att jag behöver en "skithärlig paus"

japp jag håller med jag längtar efter massa snöööö så jag får åka av mej lite i vinter hihi

olaking skrev:
Snöskoter är lika roligt som att köra hoj, man kan hoppa, man kan toköra efter leder, man kan göra sköna svängar i puder. helt enkelt underbart.

Prova ;)

Vintern är fin :)

Visst vet jag att abstinensen kommer men det tar jag då. Än så länge är jag ute och åker hoj varje dag, så det känns rätt avlägset.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT