FMX föraren Jeremy Lusk 11/26/1984 - 02/09/2009

Finns inte mycket att säga! Bara tragik över allt. Tankar går till hans familj. RIP

Beklagligt och tråkigt när en stjärna går bort.

Men kan den här tråden flyttas till minneslunden för jag vill inte se den poppa upp med jämna mellanrum nu när säsongen snart börjar.

Usch vilken video, såg inte alls bra ut när man såg det i slowmotion...
Nacken gav nog med sig :(

vet inte om ni andra la märke till att han såg ut o vara lite ur fokus på dom 2 sista hoppen innan den sista, han såg ut o vara trött..landade hårt...stackarn hans nacke ba följde me...från att hoppa runt till en plötslig död...må han vila i frid

Inte oväntat, men samtidigt något jag önskat inte skulle heända. Många av dem har klarat sig länge utan större skador. Lite benbrott och ledbandsskador hos många av dem, men inget som direkt påverkat deras åkning.
Som med all extremsport så är det tyvärr bara en tidsfråga innnan det går fel, mycket fel.

Jag ser döden som att en sömn man inte vaknar upp från. Men när man sover kan man drömma så just nu har han det säkert asbra. Han gör säkert trippla frontflips med skruv någonstans nu.:banana Värre är det för hans anhöriga. De är vakna, medvetna och känslomässigt lidande...:(

Kör inte värre än att era skyddsänglar hänger med...

Beklagligt och tråkigt när en stjärna går bort.

Men kan den här tråden flyttas till minneslunden för jag vill inte se den poppa upp med jämna mellanrum nu när säsongen snart börjar.
Funderade på vart jag skulle lägga tråden, men beslöt att göra det här eftersom det är en film!

Håller med det är en riktigt hemsk krasch!

RIP

Det är bara så tragiskt. Mina tankar går till hans familj & vänner.

[YOUTUBE-ID]http://www.youtube.com/watch?v=TKwTWCdfYEc&e[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
vet inte om ni andra la märke till att han såg ut o vara lite ur fokus på dom 2 sista hoppen innan den sista, han såg ut o vara trött..landade hårt...stackarn hans nacke ba följde me...från att hoppa runt till en plötslig död...må han vila i frid

tydligen så överlevde han och dog på sjukhuset senare.

Någon mer än jag som är fundersam över ambulanspersonalens agerande. Ingen fixering av nacken, springa en lång sträcka med en skumpande icke fixerad skadad på båren. Det ser inte bra ut, hoppas det inte orsakede mer skador bara!

aa...det kanske vore bättre ifall en ambulans hade kört in lr nått...ska man verkligen ta av hjälmen ba sådär?

Just den där stunten tog hans liv...han va me om en olycka för 2 år när han skulle utföra exakt samma trix..

[YOUTUBE-ID]gRqg1_Mnn4A[/YOUTUBE-ID]

Undra om kommentatorerna är nöjda med att dom sitter och är lustiga över hans fall, när han är död.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon