Flytthjälp sökes!!!

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
cykel
Tjena alla!!

Då jag nu ska flytta så vore det schysst om det fanns några goa själar som skulle vilja ge mig ett handtag i flytten. Anledningen till mitt SOS är att jag nyligen gått igenom en jobbig by-bass operation där man sågat upp min bröstkorg. Detta har då medfört att jag inte får lyfta tungt eftersom min bröstben är delat och hålls ihop med ståltråd. Så om någon har tid onsdagen 1/3 efter arbetstid så vore jag otroligt tacksam. Ni får ha överseende med min ork,då jag numera är som en pigg silverräv runt de 100.
pm:a mig eller varför inte skriva upp er nedan.
Med vänlig hälsning

en sargad VV

Von Vettet skrev:
Tjena alla!!

Då jag nu ska flytta så vore det schysst om det fanns några goa själar som skulle vilja ge mig ett handtag i flytten. Anledningen till mitt SOS är att jag nyligen gått igenom en jobbig by-bass operation där man sågat upp min bröstkorg. Detta har då medfört att jag inte får lyfta tungt eftersom min bröstben är delat och hålls ihop med ståltråd. Så om någon har tid onsdagen 1/3 efter arbetstid så vore jag otroligt tacksam. Ni får ha överseende med min ork,då jag numera är som en pigg silverräv runt de 100.
pm:a mig eller varför inte skriva upp er nedan.
Med vänlig hälsning

en sargad VV

Fan..jag hade gärna hjälpt dig (så man kommer hemifrån), men skall på tjänsteresa hela veckan.

Var ska du flytta?

Mvh//N.yfiken

Jag har sonen men ska fixa barnvakt så jag hälper gärna till. Glöm inte att läsa dina PM.

Zilver: Innom bunkeflo

Shit jag har ungarna varje onsdag, om du har mer att flytta före eller efter 1/3 så hjälper jag gärna till.

åker tillbaks till Oslo i morgon.. annars hade du kunnat ränka in mig med.. lycka till med flytten..
Kramar

Jag e på såklart...det e ju mitt jobb att bära möbler!!! När var hur? Ring mej!

Kostar nårra bira såklart....

bo$ken skrev:
Jag e på såklart...det e ju mitt jobb att bära möbler!!! När var hur? Ring mej!

Kostar nårra bira såklart....

Du ahr alltid varit dyr i drift! Talar vi om glass kan vi snacka...men onsdag...jobbar o ska nog ha MV-träning på kvällen.. :D

Otroligt vad vissa gör för att slippa bära sina egna prylar... :7peta :rolleyes:

Hoppas du mår hyfsat nu. Inget kul du varit med om. Trodde en bypass var lite enklare än att de behövde såga upp hela bröstkorgen... (Min morsa ska göra en triple bypass den 6:e :-( )

Tyvärr är vi i Svalöv den 1/3 annars hade Peter hjälpt dig. Själv är jag nog inte kapabel att bära tunga kartonger just nu...

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026