Jo, det är så att jag i slutet av sommaren flyttar till Göteborg. Söker lägenhet för fullt, men marknaden är rätt död känns det som. Försöker istället slänga ut en tråd här, och kanske har någon av er bra kontakter, eller kanske t.om. en lägenhet som går att överta?
Främst är jag intresserad av lägenheter i områdena runt Lindholmen, t.ex. Kville, Rambergsstaden, Kyrkbyn och liknande, men allt är av intresse förutom rena ghetto-lyor. Endast hyresrätter är av intresse, stora ettor eller tvåor med en hyra på maximalt 4000 kr.
Här kommer då kontaktannonsen: Jag är 28 år gammal, har fast arbete sedan 9 år tillbaks och har god ekonomi. Djur- rök- och festfri.
Vet du något? Släng iväg ett PM!
Stort tack på förhand!
Främst är jag intresserad av lägenheter i områdena runt Lindholmen, t.ex. Kville, Rambergsstaden, Kyrkbyn och liknande, men allt är av intresse förutom rena ghetto-lyor. Endast hyresrätter är av intresse, stora ettor eller tvåor med en hyra på maximalt 4000 kr.
Här kommer då kontaktannonsen: Jag är 28 år gammal, har fast arbete sedan 9 år tillbaks och har god ekonomi. Djur- rök- och festfri.
Vet du något? Släng iväg ett PM!
Stort tack på förhand!
Last edited: