Flytta till Skåne?

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Nu är det så att man sitter och funderar på att ev flytta ner till Skåneland då bla tjejen bor där osv men då måste det ju lösa sig med garage till hojen, jobb framför allt.

Ja är själv utbildad snickare så är det nån som vet om nåt byggjobb/firma som behöver folk här gärna av er!

Likaså om nån har en garageplats till övers :)

Kanske ska tillägga att det är först o främst Lund/Staffanstorp trakten de gäller!

//David

Flytta inte hit, det bara snöar snöar och snöar. Våren lär aldrig komma hit... Skall höra med snickarkompis om jobb.

PGH skrev:
Flytta inte hit, det bara snöar snöar och snöar. Våren lär aldrig komma hit... Skall höra med snickarkompis om jobb.

Hehe det gör de här också tyvärr, vill väl igentligen inte flytta heller men distansförhållanden är ingen hit!

Skulle vara kanon om du kunde höra dig för lite om inte annat för o veta lite hur arbetsmarknaden ser ut!

Klart du ska flytta ner, jag flyttade ner -86 och stormtrivs, vill aldrig flytta tillbaks till Norrland, här finns härliga vägar och trevligt folk.

Nååå....lille D ska flytta ner?? Har R fått sån hake på dig?? :hihi
Kul att höra! Lite beroende på hur, och vem som ska dela med mig i mitt kommande garage så KAN där vara plats över.
Det är stort så förhoppningsvis kan det få plats 3 hojar där.

...men NÄR är ju en annan fråga :huvet

Slappa skrev:
Nu är det så att man sitter och funderar på att ev flytta ner till Skåneland då bla tjejen bor där osv men då måste det ju lösa sig med garage till hojen, jobb framför allt.

Ja är själv utbildad snickare så är det nån som vet om nåt byggjobb/firma som behöver folk här gärna av er!

Likaså om nån har en garageplats till övers :)

Kanske ska tillägga att det är först o främst Lund/Staffanstorp trakten de gäller!

//David

Bara att chansa David. Kan ju alltid flytta om det skulle gå åt h......
Så välkommen
:tummenupp

JKay skrev:
Nååå....lille D ska flytta ner?? Har R fått sån hake på dig?? :hihi
Kul att höra! Lite beroende på hur, och vem som ska dela med mig i mitt kommande garage så KAN där vara plats över.
Det är stort så förhoppningsvis kan det få plats 3 hojar där.

...men NÄR är ju en annan fråga :huvet
PAXAR EN PLATS!!! Bara så du vet, men det har vi nog snackat om innan. ;)

JKay skrev:
Din plats står på vänt...först i kön efter mig... :tuttar

Hehe delar inte garage med folk som snackar med gröt i halsen :rolleyes: :tungan

Måste finnas nån anledning till att Skånskan blev framröstad av svenska folket som den fulaste dialekten :D (muckar järnet)

Slappa skrev:
Hehe delar inte garage med folk som snackar med gröt i halsen :rolleyes: :tungan

Måste finnas nån anledning till att Skånskan blev framröstad av svenska folket som den fulaste dialekten :D (muckar järnet)

Ap ap ap din lille snorjävel! :hihi
Det är numera OXO framröstat att merparten av svenska folkets töser anser SKÅNSKAN vara ett av dem sexigaste dialekterna!! I alla fall om det kommer från en man....
(Sug på den du!) DÅ kan du försöka komma med lite Västäviiks dialekt!

:rofl :hihi :arsele

Slappa skrev:

Skånskan är ju inte snygg... :hihi
Men det finns en del snygga killar och så har dom massa fina väga här.. ( säger dom iaf )

JKay skrev:
Ap ap ap din lille snorjävel! :hihi
Det är numera OXO framröstat att merparten av svenska folkets töser anser SKÅNSKAN vara ett av dem sexigaste dialekterna!! I alla fall om det kommer från en man....
(Sug på den du!) DÅ kan du försöka komma med lite Västäviiks dialekt!

:rofl :hihi :arsele

Men det måste ju vara döva tjejer...
Hur kul är det att prata med någon som inte svalt sin morgongröt?? :D

HbgQ skrev:
Skånskan är ju inte snygg... :hihi
Men det finns en del snygga killar och så har dom massa fina väga här.. ( säger dom iaf )
Du kommer nog aldrig att ha mer rätt än såhär. :)
En vecka till sen är påstående ett bevisat.
Tre veckor till sen är påstående två bevisat (hoppas den här jävla snön försvunnit bara.)

Maverick_ou812 skrev:
Du kommer nog aldrig att ha mer rätt än såhär. :)
En vecka till sen är påstående ett bevisat.
Tre veckor till sen är påstående två bevisat (hoppas den här jävla snön försvunnit bara.)

Jag vet att det finns massa trevliga vägar i Skåne...
Och att killarna ( Du ) är snygg.. det vet ju alla... :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...