flytt av nummerplåt

LelleDuke skrev:
Ni som har flyttat er nummerplåt på en KTM duke hur har ni gjort? :yoparty

Började med att skruva bort skylten (skruvmejsel/U-nyckel), böjde den lite sedan satt jag den i hjulhuset med samma skruvar men först borrade jag två hål i reg.plåten. Klart :tummenupp

Dåligt med fantasi :3freak :D

Mr R skrev:
Började med att skruva bort skylten (skruvmejsel/U-nyckel), böjde den lite sedan satt jag den i hjulhuset med samma skruvar men först borrade jag två hål i reg.plåten. Klart :tummenupp

Dåligt med fantasi :3freak :D

vad säger snutarna om att skylten sitter inne i hjulhuset ??
har själv min där men vet inte vad dom säger om dom skulle ge böter på det eller nått..... nån som vet???

floodi skrev:
vad säger snutarna om att skylten sitter inne i hjulhuset ??
har själv min där men vet inte vad dom säger om dom skulle ge böter på det eller nått..... nån som vet???

Polisen tog mig för ett tag sedan, dock inte för reg.skylten. Normalt får man böter 300-400 Kr samma straff som att åka utan reg.skylt.

Men i mitt fall så var det inget problem, polisen tyckte det var acceptabelt bara man tvättade skylten om den var skitig. Man såg inte min skylt alls, så farbror blå sade till mig att tvätta hojen direkt.

Jag är så snäll så jag tvättade hojen :tummenupp

Mr R skrev:
Polisen tog mig för ett tag sedan, dock inte för reg.skylten. Normalt får man böter 300-400 Kr samma straff som att åka utan reg.skylt.

Men i mitt fall så var det inget problem, polisen tyckte det var acceptabelt bara man tvättade skylten om den var skitig. Man såg inte min skylt alls, så farbror blå sade till mig att tvätta hojen direkt.

Jag är så snäll så jag tvättade hojen :tummenupp

hiihihihihihi :rofl :rofl :rofl ska tvätta min i morgon för jag ser knappt
att jag har min skylt på plats . fan det är lite kallt fortfarande att köra
blivit förkyld som inni balljjan....

Jag kan visa, men jag vet ej hur man lägger upp bilder här!

Mvh Marcus :)

Vi åkte fast i klunga av två hoj poliser.två på buell Skyltljus hadde vi inte fy sa polisen.en monster samma sak o han hadde lilla olagliga skylten full med gammalt gummi han fick skrapa bort gummit för att visa polisen att det satt en skylt där dubbel fy.så en duke o det var han som drog till sig(oss) polisen som en magnet man såg inte skylten när han satt på hojen men när dom kolla så stog han brevid så dom vart lite lenare o undrade :va .Alla slap böter men vi fick alla åka å besiktiga om :huvet men det vart nog lite mycket för dom missade många andra punkter :D ex.ljudet på alla hojarna :D :D :arsele

floodi skrev:
hiihihihihihi :rofl :rofl :rofl ska tvätta min i morgon för jag ser knappt
att jag har min skylt på plats . fan det är lite kallt fortfarande att köra
blivit förkyld som inni balljjan....

Kallt? Har nyss plockat bort undertröjan och har nu enbart i T-shirt, det blev för varmt.. :7peta

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back