Flytt 20/6! :D

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Äntligen, äntligen, äntligen flyttar jag! :yoparty

Under vintern är där flera som sagt att de kan hjälpa till med flytten, jag hoppas det erbjudandet står kvar ännu! :)

Onsdagen den 16 juni kl 10.00 besiktigas lägenheten, sen får jag nycklarna. Närmaste dagarna kommer jag sen måla väggarna och fönsterna. Har ni inget för er får ni gärna komma inom och snacka lite skit :D

Söndagen den 20 juni kl 11 börjar flyttlasset gå ner mot lastbilen som teXmeX lånat :)
Jag behöver all hjälp jag kan få! Som det är nu är det jag, texmex, mamma, pappa. Minst 3-4 st till så har vi fått ner alla sakerna på ingen tid alls :)
(allt kommer självfallet vara nerpackat och isärskruvat när ni kommer)

Jag har inte särskilt mycket grejer, men eftersom jag bor en bit upp blir det lätt lite jobbigt om vi inte är några stycken. Så all hjälp mottages tacksamt!
Nya lägenheten har ca 5 trappsteg upp, så där är det inget jobbigt att bära sin sakerna :)

/ Vilse - som är väldigt tacksam för all hjälp hon kan få! :)

som det ser ut nu är jag ledig båda dagarna och dyker med största sannolikhet upp båda dagarna, vågar dock inte lova nått eftersom det inte är 100% klart med mitt sommarschema än.

Göööött!! :tummenupp

den 16 och där vill jag mest ha sällskap, misstänker att jag varken har radio eller internet (för webradio/spotify) där just då, så någon som ge lite ljud ifrån sig är välkommet :D
Förhoppningsvis är det inte så mycket att måla, så bör vara färdig på en dag, max två :)

Göööött!! :tummenupp

den 16 och där vill jag mest ha sällskap, misstänker att jag varken har radio eller internet (för webradio/spotify) där just då, så någon som ge lite ljud ifrån sig är välkommet :D
Förhoppningsvis är det inte så mycket att måla, så bör vara färdig på en dag, max två :)

sprutlackera så e det fixat i ett nafs:arsele:arsele:arsele....

jag kan komma över med lite fika :) saft och bullar klår allt ;)

kan även kolla upp till imorron om jag e ledig från jobb dessa två dagar..men måla e jag inte riktigt duktig på. en liten förvarning bara :D

kan hjälp dig me grejor som inte väger för mycke då ja inte får lyfta för tunga saker, min rygg pajar totalt om ja gör de:död
e ledig den 20 va ja vet så kommer nog o hjälper dig bäst ja kan:):krama

de flesta kartonger lär vara fyllda med kläder, lakan, handdukar och sånt skit :gnissla = väger inte så mycket. Så du är mer än välkommen :D

Snart dax, jag håller på att packa för fulla muggar.

teXmeX kunde tyvärr inte fixa lastbil, kanske hbgdanne kan. Annars kör vi med släp.

Just nu har jag ett hästsläp samt ett vanligt bilsläp (korta väggar) att köra med. Är det någon annan som kan dra släp? Med tre släp bör vi få plats med allt på en runda hoppas jag...
(Carro - kan du fixa till bra pris? Kanske kan dra med?)

Vilka dyker upp den 20:e?
Vilse
vilse's bror + mamma + pappa
aidem (om han är nykter - svensexa dagen innan :näsblod)
texmex?
danne?
ripster?
carolines?
vbk? (nu har du ju verkligen en ursäkt för att vara en sittande arbetsledare/slavdrivare ;))
wilcan?
sofiiii?
das pb?

Last edited:
Kan fixa ett stort täckt (4m längd 1,7m bred) räcker de... tror du får plats me rätt mycke i de... bara du betala min sopa så kan ja dra de me min bil:)

ja kommer. e ledig så va fan får ställa upp:tummenupp

Rasmus kommer oxå o hjälper till:tummenupp

kanske jimmy oxå:D

Last edited:
Gött! Ett sådant hade varit perfekt! Självklart betalar jag :)

Gött! Då blir vi en del! :)

Vi kommer den 20:e:
Vilse
Vilse's bror + mamma + pappa
ev aidem
carolines
das pb
ev speedi

haha jaha här hade man tydligen inte mycket att säga till om :(
det e väll bara till att ställa upp då :)

*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back