Flyga billigt Malaga - Göteborg 8:e, 9:e el. 10:e april. HJÄÄÄLP!!

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Tjenare!

Skulle behöva flyga från Malaga till Göteborg på kvällen den 8:e, någon gång den 9:e eller den 10:e april. Någon som vet var jag kan hitta biljetter till hyffsat pris? Sterling hade bara på natten till den 11:e och det är för sent egentligen. De biljetterna gick iallafall på ca. 2500:- / st. Två stycken biljetter skulle vi behöva...

Hjälp mig att leta tack!

- Johan

mrjet är billiga, kolla där dom listar massa restresor osv.

www.virgin-express.com

kostar €110 enkel resa om du beställer i god tid, det dubbla för tur o retur. mellanlandning i bryssel o värsta fall kan du få vänta några timmar där.

ryanair flyger också till malaga men bara från dublin så från gbg måste du boka tre resor isf, dvs gbg-london, london-dublin o dublin-malaga. förmodligen ändå billigaste alternativet, jag fick ToR gbg-frankfurt för €38.

Kolla med Snowflake.... Kom hem från Marbella i måndags och kan meddela att värmen väntar på dig där nere! :)

oscar skrev:
Kolla med Snowflake.... Kom hem från Marbella i måndags och kan meddela att värmen väntar på dig där nere! :)
Snowflake fanns tydligen inget ledigt enl. han som bokade.. Men Coola_Olas förslag slog igenom. Så nu finns det tydligen biljetter beställt till mig och min polare. Har även varit ute och provkört mercan som vi ska köra ner till en gubbe. Skönt att allt är betalt och klart av han som ska ha bilen + att vi får bo i hans kåk några dagar ;)

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage