Flaggisar sökes till SRW 2005-08-07

Kurvmakaren

en helt vanlig medlem
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
YZF R6 -00
Vi har behov av flaggvakter till kvällens körning.
Det finns ett antal nya torn så där är goda möjligheter att se banan från ett nytt perspektiv.

Vi är på plats från 16.00 och körningen startar kl 17.00.

Om man flaggar har man i sedvanlig ordning en gratis körning (i detta fallet en kvällskörning) att nyttja framöver. Har du som skall köra någon bekant som är villig att hjälpa till eller har de inte fått någon bokad plats till dagens körning, maila oss och lämna info om vem som är intresserad att hjälpa till ikväll.

info@sydskanesemse.nu

Jag skulle rent teoretiskt kunna hälpa till och flagga.
Problemet är att jag sålde min hoj igår :kocko och äger endast en havererad bil :huvet
Men om ni behöver hjälp och det är någon som ändå ska åka från Lund (norra) med en plats tom i bilen så ställer jag upp och hjälper till...

HiXz skrev:
Jag skulle rent teoretiskt kunna hälpa till och flagga.
Problemet är att jag sålde min hoj igår :kocko och äger endast en havererad bil :huvet
Men om ni behöver hjälp och det är någon som ändå ska åka från Lund (norra) med en plats tom i bilen så ställer jag upp och hjälper till...

jag ska ner och hjälpa till ,, du kan ju åka bak på mig om du vill?

Jo det kan ju funka... Det var ju inte igår man hade den platsen...

Flagga

Kurvmakaren skrev:
Vi har behov av flaggvakter till kvällens körning.
Det finns ett antal nya torn så där är goda möjligheter att se banan från ett nytt perspektiv.

Vi är på plats från 16.00 och körningen startar kl 17.00.

Om man flaggar har man i sedvanlig ordning en gratis körning (i detta fallet en kvällskörning) att nyttja framöver. Har du som skall köra någon bekant som är villig att hjälpa till eller har de inte fått någon bokad plats till dagens körning, maila oss och lämna info om vem som är intresserad att hjälpa till ikväll.

info@sydskanesemse.nu

Jag är inte medlem, men jag flaggar gärna ikväll om ni fortfarande behöver folk. 16.00?

Lomax skrev:
jag ska ner och hjälpa till ,, du kan ju åka bak på mig om du vill?

Fick man åka med måntro? Jag skickade ett PM med lite mer detaljerad beskrivning om var jag håller till...

:( Höjden av otur...
Jo jag började fundera på vad som hänt, nu vet jag...

Såg tråden nu.
Fast å andra sidan så var det väl inte han, bara en likadan hoj... Eller har vi två daytona med punka :va

HiXz skrev:
:( Höjden av otur...
Jo jag började fundera på vad som hänt, nu vet jag...

Såg tråden nu.
Fast å andra sidan så var det väl inte han, bara en likadan hoj... Eller har vi två daytona med punka :va

Jag är hämskt ledsen HiXz, skulle bara ut ett kort ärende (som blev ett långt)
Glömde helt bort dig ... kom på det först när jag var på sturup..... som sagt jag ber så hämskt mycket om ursäkt :huvet :huvet

Lomax skrev:
Jag är hämskt ledsen HiXz, skulle bara ut ett kort ärende (som blev ett långt)
Glömde helt bort dig ... kom på det först när jag var på sturup..... som sagt jag ber så hämskt mycket om ursäkt :huvet :huvet

Ingen fara... Gjorde mig inte så mycket, tänkte mest hjälpa till om det behövdes... Förstod det som att det löste sig ändå...

Har ju ingen nytta av några ihopsparade gratiskörningar då jag inte har någon hoj, har redan körningar som jag inte utnyttjat...

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien