fixat besiktning nu

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Såja... nu är hojen mer eller mindre köpt.
Yamaha R6:a -99 vit/röd

Besiktning beställd onsdagen den 19/5 kl.12.20 :tummenupp

skylten kommer väl 2 dagar senare.. så innan helgen har den väl trillat in med posten :banana

tack allihopa som var villiga att bära eller ställa upp med garageplats tills jag fick besiktning, men nu löste det sig iaf.

nu till en liten klurigare fråga... kan man tillverka en egen skylt (tillfälligt) o köra med den utan att polisen säger nått ? iaf tills skylten kommer.

nu ska det köras i helgen :banana

Gött! Tänka bara på att det är helgdagar mitt i veckan, och myndigheter är säkert lediga på klämdagaen.

PutteLiten skrev:
Gött! Tänka bara på att det är helgdagar mitt i veckan, och myndigheter är säkert lediga på klämdagaen.

Myndigheter är lediga precis när de känner för det verkar det som ibland...

Grattis till din hoj Wonderman. :tummenupp
Snart sluter jag upp med - den ska väl va klar vilken vecka som helst :rolleyes:

så fort det finns en identitet,den är skattad (skattekredit) samt försäkrad så är det bara att åka, Tänk å att den blir avställd i samband med regbes och för att kunna ställa på den måste du ha regbeviset(koden)Med lite flyt har du det dagen efter regbes beroende på när din bilprovstation avrapporterar..

PutteLiten skrev:

VISST FAAAN !!! Det hade jag ju glömt. men alla som jag pratat med tror ändå att jag har plåten innan helgen. Annars får jag ju helt enkelt köra med en pappersskiva....

thundrace skrev:
så fort det finns en identitet,den är skattad (skattekredit) samt försäkrad så är det bara att åka, Tänk å att den blir avställd i samband med regbes och för att kunna ställa på den måste du ha regbeviset(koden)Med lite flyt har du det dagen efter regbes beroende på när din bilprovstation avrapporterar..

ajdå... jag som hoppades att iaf ta en tur redan på onsdagen. :(

Sorry,kan du nog glömma.Skattekredit har alla i 21 dagar,men tvivlar på att du får regbevis Innan fredag,och utan koden går det inte längre att tjata sig till en påställning...sorry,lider med dig...wroom wroom..

wonderwizard skrev:
Såja... nu är hojen mer eller mindre köpt.
Yamaha R6:a -99 vit/röd

Besiktning beställd onsdagen den 19/5 kl.12.20 :tummenupp

skylten kommer väl 2 dagar senare.. så innan helgen har den väl trillat in med posten :banana

tack allihopa som var villiga att bära eller ställa upp med garageplats tills jag fick besiktning, men nu löste det sig iaf.

nu till en liten klurigare fråga... kan man tillverka en egen skylt (tillfälligt) o köra med den utan att polisen säger nått ? iaf tills skylten kommer.

nu ska det köras i helgen :banana

Grattis Herr MC ägare. :tummenupp

thundrace skrev:
Sorry,kan du nog glömma.Skattekredit har alla i 21 dagar,men tvivlar på att du får regbevis Innan fredag,och utan koden går det inte längre att tjata sig till en påställning...sorry,lider med dig...wroom wroom..

fan... jag som va så sugen på att dra en sväng i helgen... :huvet

wonderwizard skrev:
hoppas jag kan vara med på tisdagsturen iaf

Säkert inga problem..så jävla tradigt med den aut avställningen samt att dem har börjat vägra ställa på fordon manuellt. Grattis till hojen.. :banana :banana Alt,fixa försäkring med en gång,glid och ha kul och skit i haffa...max oflyt att torska just dem tre dagarna...en liten förklaring om situationen samt det faktum att den både är bes samt försäkrad,och skatten har du ju på kredit i 21 dagar kan ju kanske få snälle harry att vara kompatibel... :)

Grattis & upp med bilder på hojjen =)

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...