tubbe
Guest
jag undrar om det stämmer att Bladens motor är lite tråkig (känns slö)i förhållande till R1:ans.
Och om Bladens chassi är mycket bättre än R1:an.
Och om Bladens chassi är mycket bättre än R1:an.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tubbe skrev:jag undrar om det stämmer att Bladens motor är lite tråkig (känns slö)i förhållande till R1:ans.
Och om Bladens chassi är mycket bättre än R1:an.![]()
tubbe skrev:jag undrar om det stämmer att Bladens motor är lite tråkig (känns slö)i förhållande till R1:ans.
Och om Bladens chassi är mycket bättre än R1:an.![]()
Även en blind höna... osv...osv...osvBusgrabb skrev:Finns en del år då Firebladen vunnit i test över R1:an !
![]()
Stephen skrev:Även en blind höna... osv...osv...osv![]()
![]()
Och sen vaknade du...Busgrabb skrev:Ähh R1:an är bara en kovkiosk posare med lite vass plast....![]()
Honda är fina grejer det...och bra motor![]()
Penguin skrev:De äldre eldklingorna kunde ju inte matcha Rettans effekt. Det var ju först på -00rna som det blev liknande effekt i dem.
Om jag t ex jämför min gamla Fireblade (en -96) mot den jag har nu (-02) så är det ju en viss skillnad. Men inte fan hade jag tråkigt på den gamla för det.![]()
on du vill wobbla av vägen och renovera växellådor köp en R1atubbe skrev:jag undrar om det stämmer att Bladens motor är lite tråkig (känns slö)i förhållande till R1:ans.
Och om Bladens chassi är mycket bättre än R1:an.![]()
hermes skrev:on du vill wobbla av vägen och renovera växellådor köp en R1a![]()
om du vill vara snabb på banan samt på vägen och inte vill renovera var 1000 mil köp en honda 00a eller nyare
tubbe skrev:jag undrar om det stämmer att Bladens motor är lite tråkig (känns slö)i förhållande till R1:ans.
Och om Bladens chassi är mycket bättre än R1:an.![]()
Micke skrev:Har kört några Blades och det är en helt ok hoj, men då tycker jag att man ska ha en 02'a eller absolut minst en 00'a... För före det så går dem inte ens att jämföra med R1'an...![]()
Skalman skrev:Fireblades från 92-95 har 124 hk/893cc.
96-99 hottade de den till 128hk/919cc.
00 tog de upp den till 929cc med en rejäl lyftning till 147hk (tror jag).
02 gick den upp till 954cc och 152hk.
04 går den som 1000cc.
Så det är väl som sagt en 00+ man ska ha om man ska ha en blade med ös i. Själv är jag rätt nöjd med min 92:a. Fast det är ju min första hoj, jag kanske också växer upp och vill ha nåt rejält en vacker dagFramförallt när jag får råd...
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Richa blickar framåt mot 70 år i branschen
Bike var på plats på Richa ... |