Många av trådarna här handlar tex om förbannelsen med böter, hur man smiter från polisen, hur man gör en wheelie på allmän väg och andra lagbrott. Inte konstigt kanske för att platsa i detta forum har man troligen ett tvåhjuligt fordon med +100 hk med vilken man lätt kan bryta mot minst en lag inom ca 3 sekunder. För att transportera 2 vuxna från A till B räcker de 12,7 tvåtakts hästarna jag har i Vespan. Med Vespan kan jag utan motvind och uppförs backe nå över 100 km/h men det tar tid. Jag har dock också ett annat två hjuligt fordon där effekt resurserna inte är ett problem.
Det finns trådar där tex modiga medlemmar med homosexuell läggning kommer ut ur garderoben inför forumet. Därför undrar jag om det finns någon polis som skulle våga komma ut ur garderoben och erkänna sin yrkestillhörighet??
Jag menar det kunde ge en ökad variation på en hel del trådar, där alla dunkar rygg och applåderar tex fortkörning. Jag måste erkänna att jag inte är någon moralens eller lagens civila väktare men ibland är inläggen tråkigt onyanserade.
Solen skiner och mitt nya bakdäck väntar på verkstaden...
Det finns trådar där tex modiga medlemmar med homosexuell läggning kommer ut ur garderoben inför forumet. Därför undrar jag om det finns någon polis som skulle våga komma ut ur garderoben och erkänna sin yrkestillhörighet??
Jag menar det kunde ge en ökad variation på en hel del trådar, där alla dunkar rygg och applåderar tex fortkörning. Jag måste erkänna att jag inte är någon moralens eller lagens civila väktare men ibland är inläggen tråkigt onyanserade.
Solen skiner och mitt nya bakdäck väntar på verkstaden...