Finna läsårstider?

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Jag har fått en anställning där de måste göra en 5 års bakgrundskoll på mig. Jag ska fylla i ett formulär vad jag gjort de senaste 5 åren och nu behöver jag hitta läsårsdatum på Haraldsboskolan för 06-07 och 07-08. Receptionen på den skolan har stängt för dagen och via google har jag inte hittat något. Någon som som vet hur jag kan göra för att hitta dom datumen?

Kollar dina gamla betyg?

Är det så petnoga då? Du har ju gått gymnasiet, då börjar man väl i slutet av augusti och slutar första veckan i juni eller nåt liknande. Har svårt att tro att det skulle spela någon roll om du höftar på datumen.

Skriv

Kumlabunkern
2006-2008

Är det så petnoga då? Du har ju gått gymnasiet, då börjar man väl i slutet av augusti och slutar första veckan i juni eller nåt liknande. Har svårt att tro att det skulle spela någon roll om du höftar på datumen.

Har ingen aning om hur noga det är med datumen faktiskt, men eftersom jag ska röra mig inom skyddsobjekt (flygplatser) så känns det som om att man borde vara hyfsat nogrann i alla fall.

Ring klassens plugghäst, om det nu inte är du som är den :D

:näsblod:

Är dom så nogranna med just datum, räcker det verkligen inte med VT och HT.. ? Hur ska din nya arbetsgivare kolla upp att datumen stämmer tro?

Kan du inte fråga arbetsgivaren hur han bekräftar att datumen stämmer och sen gör du på samma sätt som arbetsgivaren har tänkt göra för att få fram informationen.. :D

Jag läste fel på trådtopicen, trodde att det stod "Fina läs-årstider" och tänkte tipsa om hösten:näsblod :D Alltid trevligt att sitta inomhus i en bekväm fåtölj under en mysig filt och läsa en bok under mjuk belysning, gärna med sprakande öppen spis i hörnet, då när det regnar och är kallt och mörkt...:rolleyes: :D

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!