Filmtips; komedi.

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Jag har fått typ vinterkräksjuka och vill inte förstöra min K/D ratio på cod6. Därför ska jag kolla film.

Jag orkar inte se några pretto filmer, även om man borde ta tillfället i akt. Men men.

Jag gillar komedi så som Life Aqutic, Wall E och kanske Step Brothers. Jag hatar American pie och sån skit. Djupt, mörkt och tragiskt eller jävligt bra mainstream.

Jag vill alltså bara ha tips på de kanske bästa filmerna du sett i ditt liv. Inte någon du såg förra veckan som var "bra", typ Johan Falk eller vad ni kollar på.

Tack kära vänner.

The Big Lebowski
The Hangover
The Benchwarmers
Run fatboy run
The Rocker
Hot fuzz

Kan varmt rekommendera serien "how i met your mother", filmer tar ju slut så fort, den serien är totalt typ 35 timmar lång :tummenupp

Jag föreslår också serier. House, Top Gear och The Big Bang Theory tillhör mina favoriter.

Om du gillar Life aquatic så gillar du säkerligen "The informant!" också. Enligt mig en dålig komedi med Matt Damon, men bör passa den som gillar Life aquatic som sagt.
The man from earth är minst lika bra i 720p, om du ser personerna i så dålig upplösning vill säga :rolleyes:

dom i topp 60 videotoppen jag gilla.

I LOVE YOU, MAN

SNUTEN I VARUHUSET

TRANSFORMERS: REVENGE OF THE FALLEN

vidare

2012= kanon.. älskar katastroffilmer

Armored= inte sett än men är förväntansfull.. kan va hur dålig el bra som helst.

familyguy the movie.= inte sett men come on!

fast furios 4.

citronträd och motorolja

old school.

land of the lost

tyvärr faller de flesta filmer bort i mitt huvve, även de bra,,

Last edited:
semi-OT: Varför 1080p!? slösar ju bara på HDD-utrymme :va
720p räcker gott och väl.

TV-serier is the shit!
How I Met Your Mother (som sagt)
Californication
(Fringe)
NITRO CIRCUS :yoparty (samtliga episoder finns på nitrocircus.com dock ingen bra upplösning)
Dexter

Death to Smoochy. Den hade jag själv tänkt se precis nu. I'm goin' on safari, motherfucker!

Om du gillar Life aquatic så gillar du säkerligen "The informant!" också. Enligt mig en dålig komedi med Matt Damon, men bör passa den som gillar Life aquatic som sagt.
The man from earth är minst lika bra i 720p, om du ser personerna i så dålig upplösning vill säga :rolleyes:

Jag minns hur mycket du spytt galla över Life Aquatic tidigare. Så tycker du The infomant! var dålig är den klart sevärd. Tack!

dom i topp 60 videotoppen jag gilla.

TRANSFORMERS: REVENGE OF THE FALLEN

tyvärr faller de flesta filmer bort i mitt huvve, även de bra,,

Transformers??? Driver du med mig? Tack ändå!

Alla Kevin Smith-rullarna, dvs Clerks, Dogma, Chasing Amy, Mallrats, Jay & Silent Bob strikes back.

:tummenupp

Hmm, jag börjar på allvar fundera över din smak. Det är något med sunk och dig. Gammal äkta men ändå sunkig hiphop och sunkiga filmer. Sett Clerks 2 och den orkade jag inte ens se klart, trots att jag satt på ett tåg.

semi-OT: Varför 1080p!? slösar ju bara på HDD-utrymme :va
720p räcker gott och väl.

TV-serier is the shit!
How I Met Your Mother (som sagt)
Californication
(Fringe)
NITRO CIRCUS :yoparty (samtliga episoder finns på nitrocircus.com dock ingen bra upplösning)
Dexter

Jag sitter ganska nära och har stor hårddisk! Varför skulle jag nöja mig med näst bäst? How I Met Your Mother , är det den som går på 6:an? Nä, den är inte bra. Verkligen inte.

Death to Smoochy. Den hade jag själv tänkt se precis nu. I'm goin' on safari, motherfucker!

Ska kollas.

Hmm, jag börjar på allvar fundera över din smak. Det är något med sunk och dig. Gammal äkta men ändå sunkig hiphop och sunkiga filmer. Sett Clerks 2 och den orkade jag inte ens se klart, trots att jag satt på ett tåg.

Clerks 2 är den svagaste Mr Smith gjort.

Om du gillar vass, rolig dialog rekommenderar jag verkligen Dogma. Inget sunk, jag lovar :brynad

*/ ?>
Back