Filmat från Rörken 27/9

NinjaTobbe

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2009
Hoj
Kawasaki zx6r -98 och -03
På säsongsavslutningen på Rörken den 27/9 hade jag med mig min ContourHD monterad på hojen (Svart zx-6r -98) och även på hjälmen. Det blev ganska mycket film där jag körde "ensam" utan någon annan på bild. Så med mycket simpel redigering gjorde jag några klipp som kan vara intressanta för er, dessvärre försvann en hel del kvalitet i redigering och på youtube. Därför lägger jag även upp ett klipp som är oredigerat. Alla klippen ses bäst i HQ.

Bilden blir ganska mörk ibland då kameran sitter bakom ett tonat kåpglas. Dessvärre var kameran lite väl fokuserad på marken i de klipp där kameran satt på hjälmen p.g.a lite felmontering.

Tack alla instruktörer och förare som gjort min första säsong på hojen och Rörken till en kanonsäsong, det har varit mycket lärorikt kul.

[YOUTUBE-ID]KrRdEtht9-w[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]euE-D_Td4FU[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]JQHNlDoZNo8[/YOUTUBE-ID]
Oredigerat:
[YOUTUBE-ID]f6vJW8nbiVQ[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Om du vill kan du prova att lägga upp klippen på tillverkarens hemsida så kan det bli högre slutkvalité. :tummenupp

Kul filmer! :) Det lär bli något sådant till nästa säsong. :)

/#13 på frappfrappmoppen

Kul och snyggt kört! Roligt att du tycker att det varit en givande säsong :tummenupp. Då syns vi nästa år!

/Jonas, Instruktören med motard

Grymt snyggt kört, härlig gaskontroll!! kul att se hastighetsmätaren, har försökt titta själv när jag kör men det blir lite trixy, mycket bättre med kamera :) och vilken kvalitet det blev på den oredigerade!!! helt brutalt :) ser fram emot nästa säsong då ska jag fylla häftet!

snyggt kört och filmat :tummenupp
skitskoj och se hur du "sätter" blicken med kameran på hjälmen,det stämmer ju faktiskt ganska bra att man kör mycket med just blicken....

Skitbra filmer:tummenupp
Nu längtar man ju redan till nästa säsong, vill nu, vill nu:huvet
Och så lyckades man snika in sig på filmen också, ett helt varv, det gör ju inte saken värre, kanonbra. Om man nu bara hittade in till idealspåret också så vore ju allt perfekt :D Men det blir väl till att fila på det nästa säsong. Väl mött där allihop.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti