[Film] Visst kör man om en buss i en kurva?

Unidoc

президе&
Gick med
18 Mar 2005
Hoj
Nope
Det är en olycka,men inget blod/stympat visas.Men är du överkänslig så ska du nog inte klicka på länken.Men det hör inte till " top gore" segmentet heller.

Kille väljer att köra om en buss i en skarp kurva,förmodligen för att det skulle bli en schysst filmning på han!?

http://www.liveleak.com/view?i=4d2_1292058353

Gahh..Visste inte ens att den fanns :(
jaja..:)

säkert varit upp tidigare men va fan gör billisten

http://www.liveleak.com/view?i=e18_1185734663

Enligt länken
Somewhere in the U.S., Friday, February 10, 2006.

Ironically, the victim in the accident is a professional female bike rider filming a documentary about safe riding.

A blown tire forces the Honda Civic on the left lane [dark vehicle] to accelerate uncontrollably. Realizing he was going to rear-end the white vehicle in front of him, the driver of the Civic instinctively steps hard on the b More..rakes which causes the car to swirve to the right, blocking the biker and consequently causing the crash.

The driver of the Civic can be seen and heard in the footage. He's the big guy wearing a white shirt. The biker can also be heard talking in the video. She couldn't lie down when asked because she says he back hurts.

On the bright side of things, it's nice to see that a lot of people actually stopped and rushed to help the woman.

vad gör inte bilister? denna typen av olyckor är väl den jag är mest rädd för. Saker man faktiskt inte kan rå för. Många av de "olyckor" som sker på våra vägar är till 90% självförvållade, dvs att "olyckan" är ett resultat av vårdslöshet.

Denna bilist fick punka, inte mycket han/hon hade kunnat göra åt saken.

För ett par år sen såg jag ett par bilder på liveleak på en motard åkare i jeans och t-shirt, riktigt otäcka. vill inte enns leta upp den igen. Har endå 9 år i räddningstjänsten i ryggsäcken men dom tog fan priset. Tror jag faktiskt slutade gå in där efter det.

Tycker det låter som en dålig ursäktbara.

Ang engelska citatet från olyckan..
Varför skulle bilen accelerera när han få punka:va
Ser mer ut som han inte har uppmärksamhet frammåt ser ju tydligt att han får sladd när han i panik låser hjulen när han upptäcker bilen framför närma sig.

Last edited:
För ett par år sen såg jag ett par bilder på liveleak på en motard åkare i jeans och t-shirt, riktigt otäcka. vill inte enns leta upp den igen. Har endå 9 år i räddningstjänsten i ryggsäcken men dom tog fan priset. Tror jag faktiskt slutade gå in där efter det.

Oooh, vet precis vilka bilder du menar. Fy fan vad äckligt det var... :död

Har du fått punka på en bil någon gång? det är inte hollywood och det händer egentligen inte så mycket förutom att det låter lite illa...bilen kommer inte att explodera eller volta av vägen om du inte gör som den idioten i filmen...

vad gör inte bilister? denna typen av olyckor är väl den jag är mest rädd för. Saker man faktiskt inte kan rå för. Många av de "olyckor" som sker på våra vägar är till 90% självförvållade, dvs att "olyckan" är ett resultat av vårdslöshet.

Och i 90% av alla motorcykelolyckor är bilisterna vållande om jag inte minns fel. Tragiskt.

Bildtexten verkar tyvärr vara skriven
av någon som aldrig sett en bil förut.

Ingen punka.
Däremot blev det kanske punka på höger bak i samband med inbromsningen.

Den vita bilen framför minskar helt plötsligt farten rejält,
den upphinnande bilisten upptäcker detta sent och styr höger
samt bromsar hårt så att höger bakhjul låser sig. (ingen abs.)

Sedan gör han inget mer utan snurrar vidare
med högerställda hjul och foten på bromsen.
Frozen stiff.
:död

/e

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...