Film: Supermoto i Stälje

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
Från igår i Kronäs hall, var skit kul.

Det är första gången ja redigerade en film så racka inte ner totalt tack :tummenupp

Filmen är inte klar så den kan ändras, den kommer finnas på hemsidan om någon dag också.

Tack till MiKKe som filmade!

Supermoto

Vad är det för jäkla sida man ska ladda ner filmen ifrån, fattar ingenting? :confused:

motardnisse skrev:
2057221 Vad är det för jäkla sida man ska ladda ner filmen ifrån, fattar ingenting? :confused:

Tryck på download free vänta en minut medan den räknar ner, sen skriver du in den hemliga koden som kommer upp sen laddar du ner. :tummenupp

Tyvärr kunde jag inte fixa något bättre nu, den kommer upp på www.weideniusmotorsport.se om någon dag.

Ja det va det jag skulle skriva också, eftersom det va inomhus så hörde man bara massor med olika hojjar man visste inte vilken som var vilken, det är min förklaring :tummenupp

POSER!

Varför är inte jag med? :D hehe

Nä men ser ju bra lugnt och metodiskt ut. Och banan ser extremt liten ut där...

Swedie skrev:
2058016 POSER!

Varför är inte jag med? :D hehe

Nä men ser ju bra lugnt och metodiskt ut. Och banan ser extremt liten ut där...

Pah! om man posar står man stilla!

Ne blir jag bannad nu när inte du är me? Du får va me när du hänger med i hasorna på mig :hihi

Ja det ser lite larvigt ut bara för det ser ut att gå sakta, man måste jämföra med dom man kör om för att se att det går lite fort iallafall.

Jocke W skrev:
2058021 Pah! om man posar står man stilla!

Ne blir jag bannad nu när inte du är me? Du får va me när du hänger med i hasorna på mig :hihi

Ja det ser lite larvigt ut bara för det ser ut att gå sakta, man måste jämföra med dom man kör om för att se att det går lite fort iallafall.

Hmm...jag tror du härmed är bannad från motionsklassen i Highland-cupen! Du får köra Elit!! :fatta! :D

Wheeliegirl skrev:
2058098 Hmm...jag tror du härmed är bannad från motionsklassen i Highland-cupen! Du får köra Elit!! :fatta! :D

haha, nää det blir defenitivt Rookie och B klasser i år, måste få tävlings vana, dessutom vet jag inte hur bra andra rookiesar e, har inte haft så många att jämföra mig mot.

Jocke W skrev:
2058104 haha, nää det blir defenitivt Rookie och B klasser i år, måste få tävlings vana, dessutom vet jag inte hur bra andra rookiesar e, har inte haft så många att jämföra mig mot.

Rookie= nybörjare (klassen heter dock MOTION)

M.a.o någon som inte har mkt hojvana eller tävlingsvana...
Trist för de verkliga "motionärerna" om det är förare som kör mkt snabbare. Du får väl testa en tävling och se hur det känns.
Men om du är för bra blir du uppflyttad....;) :tungan

Wheeliegirl skrev:
2058125 Rookie= nybörjare (klassen heter dock MOTION)

M.a.o någon som inte har mkt hojvana eller tävlingsvana...
Trist för de verkliga "motionärerna" om det är förare som kör mkt snabbare. Du får väl testa en tävling och se hur det känns.
Men om du är för bra blir du uppflyttad....;) :tungan
Du kan flytta upp honom direkt. Han _är_ bra. :tummenupp

Hakar på Stoffy.... Kör cirklar runt mig (som visserligen tillhör kön i motion men ändå) Hmmmm.... motion... yeaaahh... :tungan

.

Spider skrev:
2058160 Du kan flytta upp honom direkt. Han _är_ bra. :tummenupp

Hakar på Stoffy.... Kör cirklar runt mig (som visserligen tillhör kön i motion men ändå) Hmmmm.... motion... yeaaahh... :tungan

.

Men vafan, hakar du på Stoffy?? :va Han är ju kungen på banan! Han är snabbare än förra årets vinnare i motion och Jocke D har flyttat upp till Elit i år!
Då blir det ingen motion för dig grabben! *sträng blick* :tungan

TA NU DITT FÖRNUFT TILLFÅNGA och ställ upp där du hör hemma! :banana

Wheeliegirl skrev:
2058185 Men vafan, hakar du på Stoffy?? :va Han är ju kungen på banan! Han är snabbare än förra årets vinnare i motion och Jocke D har flyttat upp till Elit i år!
Då blir det ingen motion för dig grabben! *sträng blick* :tungan

TA NU DITT FÖRNUFT TILLFÅNGA och ställ upp där du hör hemma! :banana
Open/450 är väl bara öppen för A-licensierade förare hoppas jag = Jocke W FÅR INTE köra där?!?!?!
Nån slags ordning måste ni ju ha....

Supermoto skrev:
2058297 Open/450 är väl bara öppen för A-licensierade förare hoppas jag = Jocke W FÅR INTE köra där?!?!?!
Nån slags ordning måste ni ju ha....
Vi snackar väl Highland Cup här nu då rå va? Eller har jag missat nåt (som vanligt) :3freak

I alla fall, allt jag kan se där är att man _inte_ får ha A-licens och köra motion. Jag kan inte hitta nåt om omvändningen, d.v.s. att man _måste_ ha A-licens för att köra elit. Så......

.

Spider skrev:
2058324 Vi snackar väl Highland Cup här nu då rå va? Eller har jag missat nåt (som vanligt) :3freak

I alla fall, allt jag kan se där är att man _inte_ får ha A-licens och köra motion. Jag kan inte hitta nåt om omvändningen, d.v.s. att man _måste_ ha A-licens för att köra elit. Så......
Självfallet!

Jag var mest ute efter att man borde försöka eftersträva nån slags ordning på tävlingar i landet. Inte bara LMS såklart.
"Kom och kör, var som helst, hur som helst och när som helst" tilltalar inte mig särskilt mycket.
Det är ingen lek vi håller på med.

Supermoto skrev:
2058368 Självfallet!

Jag var mest ute efter att man borde försöka eftersträva nån slags ordning på tävlingar i landet. Inte bara LMS såklart.
"Kom och kör, var som helst, hur som helst och när som helst" tilltalar inte mig särskilt mycket.
Det är ingen lek vi håller på med.

Det är ingen lek, det står klart och tydligt att man inte får köra motion med A-licens. Tvärtom är inga problem just i den här tävlingen iaf. (B-förare i motion kommer ju inte att VILJA köra Open om dom inte platsar där.)
Det kommer att ta en säsong minst innan alla hamnat där dom ska och har rätt licens.
Jocke har väl tagit ut B-licens för att han aldrig tävlat kan jag tro. Jag bara retas lite med honom, men vill samtidigt såklart att alla ska köra där dom hör hemma... :tummenupp

Spider skrev:
2058324 Vi snackar väl Highland Cup här nu då rå va? Eller har jag missat nåt (som vanligt) :3freak

.
Japp, Higland Supermoto Cup.

Jag tror bestämt att vi ska flytta över denna disskussion där den hör hemma, i tråden om Highland Cupen... :tummenupp

ehm..jag kör klass B,rookie,motion eller vad ni vill kalla det för att senast jag tävlade var jag typ 10 år och att jag har bara tränat motard ca 10 gånger. Jag ÄR Rookie, jag vill gärna ha tävlings vana för att inte skapa någon situation på banan som kan undvikas med dom stora grabbarna.

Om det går bra, flyttar jag naturligtvis upp, det är inte bra för sporten, mig eller dom andra deltagarna om någon är för snabb eller för långsam i den klassen man åker.

Jocke W skrev:
ehm..jag kör klass B,rookie,motion......
Verkar ha blivit nåt missförstånd här. Jag bara jävlas lite med dig när det gäller klassning, precis som Sara gjorde. Inget allvarligt menat alls alltså. Kickade tydligen in en packe för få smilies i mitt ursprungliga inlägg.

.

Ne ja förstår det, kände bara att jag ville förklara min situation :tomten

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey