Jocke W
www.weideniusmotorsport.s e
- Gick med
- 19 Oct 2003
- Hoj
- Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
motardnisse skrev:2057221Vad är det för jäkla sida man ska ladda ner filmen ifrån, fattar ingenting?![]()
Swedie skrev:2058016POSER!
Varför är inte jag med?hehe
Nä men ser ju bra lugnt och metodiskt ut. Och banan ser extremt liten ut där...
Jocke W skrev:2058021Pah! om man posar står man stilla!
Ne blir jag bannad nu när inte du är me? Du får va me när du hänger med i hasorna på mig![]()
Ja det ser lite larvigt ut bara för det ser ut att gå sakta, man måste jämföra med dom man kör om för att se att det går lite fort iallafall.
Wheeliegirl skrev:2058098Hmm...jag tror du härmed är bannad från motionsklassen i Highland-cupen! Du får köra Elit!!![]()
![]()
Jocke W skrev:2058104haha, nää det blir defenitivt Rookie och B klasser i år, måste få tävlings vana, dessutom vet jag inte hur bra andra rookiesar e, har inte haft så många att jämföra mig mot.
Du kan flytta upp honom direkt. Han _är_ bra.Wheeliegirl skrev:2058125Rookie= nybörjare (klassen heter dock MOTION)
M.a.o någon som inte har mkt hojvana eller tävlingsvana...
Trist för de verkliga "motionärerna" om det är förare som kör mkt snabbare. Du får väl testa en tävling och se hur det känns.
Men om du är för bra blir du uppflyttad....![]()
![]()
Spider skrev:2058160Du kan flytta upp honom direkt. Han _är_ bra.
Hakar på Stoffy.... Kör cirklar runt mig (som visserligen tillhör kön i motion men ändå) Hmmmm.... motion... yeaaahh...![]()
.
Open/450 är väl bara öppen för A-licensierade förare hoppas jag = Jocke W FÅR INTE köra där?!?!?!Wheeliegirl skrev:2058185Men vafan, hakar du på Stoffy??Han är ju kungen på banan! Han är snabbare än förra årets vinnare i motion och Jocke D har flyttat upp till Elit i år!
Då blir det ingen motion för dig grabben! *sträng blick*![]()
TA NU DITT FÖRNUFT TILLFÅNGA och ställ upp där du hör hemma!![]()
Vi snackar väl Highland Cup här nu då rå va? Eller har jag missat nåt (som vanligt)Supermoto skrev:2058297Open/450 är väl bara öppen för A-licensierade förare hoppas jag = Jocke W FÅR INTE köra där?!?!?!
Nån slags ordning måste ni ju ha....
Självfallet!Spider skrev:2058324Vi snackar väl Highland Cup här nu då rå va? Eller har jag missat nåt (som vanligt)![]()
I alla fall, allt jag kan se där är att man _inte_ får ha A-licens och köra motion. Jag kan inte hitta nåt om omvändningen, d.v.s. att man _måste_ ha A-licens för att köra elit. Så......
Supermoto skrev:2058368Självfallet!
Jag var mest ute efter att man borde försöka eftersträva nån slags ordning på tävlingar i landet. Inte bara LMS såklart.
"Kom och kör, var som helst, hur som helst och när som helst" tilltalar inte mig särskilt mycket.
Det är ingen lek vi håller på med.
Japp, Higland Supermoto Cup.Spider skrev:2058324Vi snackar väl Highland Cup här nu då rå va? Eller har jag missat nåt (som vanligt)![]()
I alla fall, allt jag kan se där är att man _inte_ får ha A-licens och köra motion. Jag kan inte hitta nåt om omvändningen, d.v.s. att man _måste_ ha A-licens för att köra elit. Så......
.
Verkar ha blivit nåt missförstånd här. Jag bara jävlas lite med dig när det gäller klassning, precis som Sara gjorde. Inget allvarligt menat alls alltså. Kickade tydligen in en packe för få smilies i mitt ursprungliga inlägg.Jocke W skrev:ehm..jag kör klass B,rookie,motion......
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |