Film: RD 350 "mod" - Bromsning!

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Last edited:
Och varför måste alla hela tiden göra så ***** stora filer så fort de gör en film??? :6surkart

Jag känner iaf inte att jag behöver DVD-kvalitét för att kolla på en filmsnutt en gång på datorn. Men det kanske jag är ensam om? Då kan ju jag få fortsätta att sitta här ensam i mörkret och drömma om fräcka filmer. Fast i träsket med Telia 0.5Mbit/s ADSL och en ständigt överfull hårddisk... :(

Esquire skrev:
Och varför måste alla hela tiden göra så ***** stora filer så fort de gör en film??? :6surkart

Jag känner iaf inte att jag behöver DVD-kvalitét för att kolla på en filmsnutt en gång på datorn. Men det kanske jag är ensam om? Då kan ju jag få fortsätta att sitta här ensam i mörkret och drömma om fräcka filmer. Fast i träsket med Telia 0.5Mbit/s ADSL och en ständigt överfull hårddisk... :(
Jag gillar när filmerna är stora och i bra kvalite! Fast det är klart, har man långsam uppkoppling och trångt på hårddisken är det ju en annan sak.

Det bästa vore ju att göra en LQ och en HQ.

Fin film, lite konstigt filmat under bänkningen, men verkar vara en fin maskin det där.

Vad är det för modifikationer på motorn egentligen?

stoffer skrev:
Fin film, lite konstigt filmat under bänkningen, men verkar vara en fin maskin det där.

Vad är det för modifikationer på motorn egentligen?

Tack!
"Tyvärr" fick en kompis ställa upp och filma bänkningen, men bättre det är inget alls eller hur :)
Får återkomma med mods så att jag inte uppger felaktiga fakta...

245kb/s :[
Sloooooooooooooow.
Får hoppas det är lika hög dregel-faktor som den förra videon :D

*droooooooooooool*
Jag MÅSTE helt enkelt köpa en RD350 och bygga streetfighter av den :D
Überfet!

Edit: Snygg klippning av filmen Skoteridioten :)

Snygg film! :tummenupp
Hojen verkar ju riktigt giftig! Låter gött gör den, och luktar säkert gott oxo! :)

Racemovies går VÄÄÄÄLDIGT segt nu, har gjort det hala dagen för mig. kommer inte in ens...

Vilket fint ljud när han kör. Den verkar trivas på bakhjulet då den går upp rätt enkelt... ser ut som om den gasreser sig?

H4 skrev:
Vilket fint ljud när han kör. Den verkar trivas på bakhjulet då den går upp rätt enkelt... ser ut som om den gasreser sig?

Gasreser sig? :va Menar du att den reser sig bara genom att vrida på rullen, isf ja.. :)

Aee skrev:
skoteridioten, kan du eller någon annan fixa en spegel ?? vill se! :7peta

Filmen heter RD 350 - Bromsning.mpg och jag delar den på dc @ biltokar.d2g.com
Annars finns jag även på msn...

Back