Film: Maserati Quattroporte VS Dodge Challenger Trailer

Riktigt, riktigt snyggt filmat. Introt i början med Pakisalim känns lite Windows Movie Maker-mässigt bara, så det kanske du kan snygga till lite så det passar med den i övrigt riktigt snygga video. :tummenupp

om du är seriös med att lära dig filma och klippa, använda musik på rätt sätt, att kunna berätta en historia etc etc etc, behöver du utveckla din kreativa och konstnärliga sida.

det här kan vara första steget:

http://www.malmofilmskola.se/

ser proffsigt ut men hade blivit snäppet proffsigare om det var "Pakisalim presentS" istället för "Pakisalim present"! :fakta

Dodgen blir mitt val alla dagar i veckan. Hur brutal som helst.

Dodgen kanske ser lite frän men det är nog det ända positiva med den bilen!
Tung som en sugga, Vikten är helt fel placerad, inredningen är grymt tråkig! ingen spännande teknik i den! eller jo det sitter ju faktiskt delad bakaxel på den WOWOW har amerikanerna fattat det nu???
Nää skulle man välja någon av dessa bilar skulle det lätt bli Maserati Quattroporte!

jag älskar masan och filmen är snyggt gjort dock tycker jag att det bli lite för mkt av "samma" moment. som tex alla emblem, efter tredje känns det "tjatigt" och en avbrytning vore skönt och lite samma där med att kameran åker sne. det ser fint ut men när den har åkt hit och dit 15ggr vill man gärna ser en annan perspektiv. då skulle det kanske bli litte mer av en "berättelse" också.

jag älskar masan och filmen är snyggt gjort dock tycker jag att det bli lite för mkt av "samma" moment. som tex alla emblem, efter tredje känns det "tjatigt" och en avbrytning vore skönt och lite samma där med att kameran åker sne. det ser fint ut men när den har åkt hit och dit 15ggr vill man gärna ser en annan perspektiv. då skulle det kanske bli litte mer av en "berättelse" också.

Maseratin tål att synas.
Det jag saknar är en poäng med filmen.
Gärna växling mellan maseratin och challen.
Skiljer ju en del i detaljarbetet.
Men jag väljer dodgen alla dagar i veckan.

Vore jag i rätt åldern och behövde en stor sedan hade jag utan tvekan kunnat tänka mig en Quattroporte. Ett klart roligare alternativ till en Mercedes S-klass, Porsche Panamera, BMW 7: serie.

Dodge Challanger är en helt annan bil som är cool på sitt sätt men de är knappast konkurrenter på något plan.

Snygg video!

hehe gamla goda tider (bland första videos jag gjorde)....men nej har gått över till en annan nivå numera!
man lär sig väldigt mkt efter varje videos man gör kvittar vad det innehåller....

Får man fråga vad du använder dig av för kamera och vad för inställningar (om det är några specifika)
Och även vad du använder dig av för editeringsprogram

Nu börjar det ta sig sa mordbrännaren, kul att du släppt lite på gangstertemat och gör lite seriösare grejor.:tummenupp

Snyggt!

Snyggt klippt!!!

Helt klart bättre kvalité än många professionella hojfilmer - t.ex. Ghostrider.

Ska blir kul att se fortsättningen!

Keep on cutting!

//bjorn

Jag vet inte.
Jag gillade dina gamla filmer/klipp bättre faktiskt.
Dock inget fel på detta klippet heller.

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...