Film Mantorp 1/6 mellangrupp.

Snyggt!

Bra att man får höra motorn istället för en massa oväsen (=musik).

Har du flera filmer?

Lägg upp dem please, strunt redigering:)

/Klotgren

En film till där det går lite snabbare ;) dock så är det inte så många åkare med i den ..

Jag har en sopdålig upload , så den kan jag ev lägga upp i natt .

Jo lekte lite med nero , börjar lära mig hur det fungerar . kanske blev lite för "mkt" men men så är livet ibland hehe .

Bra film
Fick va med en liten stund tills du körde om mig, ser fram mot nästa film.
Känns som om tempot ökade under dagen.
I dag träningsverk, åldern håller på att ta ut sin rätt

dock så är det inte så många åkare med i den ..

Ahaa, du har en sån dära filter i kameran som automatiskt raderar när du blir omkörd:hihi

Du är inte ensam om att lägga för mycket tid på fel grejer (som t.ex. redigering...

Tack för att du orkar filma OCH lägga upp.

Kanonfilm, plockade fram ett smajl hos mig, längtar redan tillbaka....vilken jäkla bana!

:tummenupp Han se en släng av mig i karusellen(el vad den kurvan heter:va)när du passerade snyggt:)

Tycker jag absolut du ska göra .

Ok , sista filmen jag har från Mantorp .

http://www.youtube.com/watch?v=GqwZZfdxRlU

Kalas!!!!

Jag va med! 1.05 kör jag om dig, sen får du bättre utgång ur karusellen, men eftersom jag har mer mos i min polle så segar jag iväg även fast du får lite draghjälp:tummenupp

Men som sagt, stort, stort tack för att du filmar och lägger upp filmerna:Bugar

Kul med film och bra kört, en liten rättelse bara, det är inte Backlund som kör om dig med skjuts, det är jag!
Tittar du noga ser du tydligt potatiströjan.
Ellen och jag var ute lite i mellangruppen med skjuts, och det är min svarta Sukka med mig bakom styret.:tummenupp
Behöver kanske inte säga att Ellen är grym att ha bakpå och hade du blivit omkörd av Backlund hade det gått betydligt fortare, jag låg bakom honom ett par varv när vi båda hade skjuts och jag blev "ganska" frånåkt...:näsblod

Fredrik:tummenupp

Last edited:
Kul med film och bra kört, en liten rättelse bara, det är inte Backlund som kör om dig med skjuts, det är jag!
Tittar du noga ser du tydligt potatiströjan.
Ellen och jag var ute lite i mellangruppen med skjuts, och det är min svarta Sukka med mig bakom styret.:tummenupp
Behöver kanske inte säga att Ellen är grym att ha bakpå och hade du blivit omkörd av Backlund hade det gått betydligt fortare, jag låg bakom honom ett par varv när vi båda hade skjuts och jag blev "ganska" frånåkt...:näsblod

Fredrik:tummenupp

aha coolt jag som var övertygad att han var den enda som skjutsade runt tackar för infon :tummenupp
Och nu är det ändrat i klippen rätt ska vara rätt :)

Snyggt kört Jimmy och bra filmat:tummenupp

Tack sportis alltid lika snäll du :krama

Last edited:
aha coolt jag som var övertygad att han var den enda som skjutsade runt tackar för infon :tummenupp

Det är jag som ska tacka, inte nog med att jag är "lite" fetare än Backlund, han är dessutom "lite" bättre än undertecknad på att köra hoj, men jag tar det som en komplimang.
Jag måste skaffa en kamera, det är riktigt kul att se filmerna!:tummenupp

Fredrik:Bugar

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!