Film: Knasig krasch

Växlar på curbsen med vad som ser ut att vara en M3, släpper rätt plötsligt i rumpan. Altså han gör egentligen ganska rätt, man ska inte motstyra för mkt, har bara lite otur... Synd om killen... =\

Kay skrev:
Växlar på curbsen med vad som ser ut att vara en M3, släpper rätt plötsligt i rumpan. Altså han gör egentligen ganska rätt, man ska inte motstyra för mkt, har bara lite otur... Synd om killen... =\

Jo det verkar vara en M3:a, eller iallaf 3-serie...

Men han ändrar ju inte motstyrningen även när han klart o tydligt ser att den ändå går ut åt helvetet... Fast det är ju lätt o sitta här o vara klok.

Meissner skrev:
Jo det verkar vara en M3:a, eller iallaf 3-serie...

Men han ändrar ju inte motstyrningen även när han klart o tydligt ser att den ändå går ut åt helvetet... Fast det är ju lätt o sitta här o vara klok.
Han var på gräs. Betyder mindre på en så pass kort sträcka om han börjar ratta eller ej.

Släppt bromsen kunde han dock gjort och hållt samma position me ratten. :p

Stackare..Men det ser ju nästan ut som han ville dit :3freak Men som sagt, kanske fick hackbugg eller nåt och visste inte vad han skulle göra.
Jag skulle styrt upp av ren reflex iaf, vare sig det skulle varit bra eller inte :)

Swedie skrev:
Han var på gräs. Betyder mindre på en så pass kort sträcka om han börjar ratta eller ej.

Släppt bromsen kunde han dock gjort och hållt samma position me ratten. :p
Men om han skulle vart lite snabb med händerna skulle han ju grejat det. Tror jag iaf.

Somsagt, när han väl går ut på gräset så kvittar det om han motstyr eller inte. Han är kokt där.

Kay skrev:
Somsagt, när han väl går ut på gräset så kvittar det om han motstyr eller inte. Han är kokt där.
Jo det är klart, men jag tycker det ser ut som om han skulle hinna ta hem rätt mycket innan han försvinner ut helt? Men det kanske bara är jag... :tomten

Nisse Järnet skrev:
Jo det är klart, men jag tycker det ser ut som om han skulle hinna ta hem rätt mycket innan han försvinner ut helt? Men det kanske bara är jag... :tomten
han kör med ena hjulet utanför curbsen och därmed styrs bilen automatiskt extra det hållet, inget han kan göra efter första tabbning. Han är en taskig förare :D

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra