[Film] Grusbus med lillan

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Första gången jag tar ut CRF'en på annat än asfalt samt första gången jag redigerar ihop ett filmklipp. Tyvärr va kameramannens batteri inte laddade så det blev lite begränsat material att jobba med. Men nått litet skutt kom ju med iaf :D

Tanka här: http://sporthoj.years2.com/Motard/BarrettMotard.mpg

Enjoy!

Last edited:
Hemma på under 30s :D
Fint att tanka på jobbet :)

Hur lång tid tog det att ladda upp den sa du :va :arsele :)

Supermoto skrev:
Hemma på under 30s :D
Fint att tanka på jobbet :)

Hur lång tid tog det att ladda upp den sa du :va :arsele :)

Att ladda hem härifrån tar ett par minuter. Ladda upp va då en annan femma. Började vid lunch & när jag åkte hem kl. 4 så hade kanske 30% laddats upp :huvet men men, nu ligger den där iaf.

AJ! Det måste ha gjort ont! Fin förstafilm också.

Hör gärna av dig om du ska filma mer i trakterna! Jag ställer upp med bil o är gärna kameraman om det behövs! :tomten

Last edited:
Nexor skrev:
AJ! Det måste ha gjort ont! Fin förstafilm också.

Hör gärna av dig om du ska filma mer i trakterna! Jag ställer upp med bil o är gärna kameraman om det behövs! :tomten

Pain is tempoary... :D

Har själv ingen kamera. Men tack ändå! :tummenupp

Snyggt hoppat :tummenupp
Var det inte lite halt med dom däckerna på det underlaget??

Snygg avåkningszon vid kullen du rundar före hoppet. Typ STUP!! :crash

Sno en hjullastare och bygg ett fett platåhopp istället för att slå sönder nötterna, det mår alla bättre av ;)

Du ska va glad att du inte hunnit bygga om dämparna än, med tokretur (supermoto) bak så hade det blitt framtida familjeproblem ;)

Kul vid sidan av asfalten! Ser ut och vara rätt okay bana :) Måste nog filma te helgen!

Supermoto skrev:
Snygg avåkningszon vid kullen du rundar före hoppet. Typ STUP!! :crash

Sno en hjullastare och bygg ett fett platåhopp istället för att slå sönder nötterna, det mår alla bättre av ;)

Det ser nog värre ut än det är. Kolla sista gången jag kör där så sen man att det varken är speciellt brant eller högt. Enda risken är ju om man skulle få gashäng i backen upp. Men då är slänten det sista man behöver oroa sig för, då man kommer flyga förbi den :crash

Jo det hade varit fett om man kunde gjort hoppet dubbel så långt så man kunde landa i en nedgång. Men va fan, crossbanan är ju fullt av platåhopp. Så fort det är torrt får man åka dit & öva där istället! :tummenupp

Barrett skrev:
Jo det hade varit fett om man kunde gjort hoppet dubbel så långt så man kunde landa i en nedgång. Men va fan, crossbanan är ju fullt av platåhopp. Så fort det är torrt får man åka dit & öva där istället! :tummenupp

så fort du har fått dubbdäcken menar du :7peta :banana

såg lite farligt ut den där :D

Du kanske måste träna lite ben så du orkar stå hela vägen =P

snacka om stadsrejs =D, fan va häftigt

Supermoto skrev:
Dutti' ponke :pannkyss

Om jag skickar ner allt mitt material från året, redigerar du ihop det då???

Saknar både en vettig dator & program att jobba med. Satt hos en kompis & fixade detta & han drar iväg till Australien på tisdag & kommer hem först till jul. Men, jag kan ev. lösa det på annat håll. Isf klipper jag gärna ihop det. Har ju inget eget material att jobba med så det hade bara varit fint! :tummenupp

Last edited:
Barrett skrev:
Saknar både en vettig dator & program att jobba med. Satt hos en kompis & fixade detta & han drar iväg till Australien på tisdag & kommer hem först till jul. Men, jag kan ev. lösa det på annat håll. Isf klipper jag gärna ihop det. Har ju inget eget material att jobba med så det hade bara varit fint! :tummenupp
Vi kan väl se vad vi kan göra.

Haha, jag var ju med en snabbsnabb sekvens efter ungefär 20s. Det är alltså jag som ligger och håller upp JockeK, hehe.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti