Film från Anderstorp?

brodin

Medlem
Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 929
Jag är medveten att jag genom denna tråd tager en eventuell risk för att bli påmind om forumets underbara sökfunktion, men efter något försök där så ställer jag ändå följande fråga:

* Är det någon som filmar SM-rejsen (jag tänker då i första hand på dagens)? Finns det isåfall att ladda ner på nätet? Skulle gärna vilja se Rookie 600.

brodin skrev:
Jag är medveten att jag genom denna tråd tager en eventuell risk för att bli påmind om forumets underbara sökfunktion, men efter något försök där så ställer jag ändå följande fråga:

* Är det någon som filmar SM-rejsen (jag tänker då i första hand på dagens)? Finns det isåfall att ladda ner på nätet? Skulle gärna vilja se Rookie 600.

Jag filmade, dock blir det en film fokuserad på en av våra skånska förare, nämligen Pålle.. filmade även oscars fajt om andra platsen och ullis uppkörning genom fältet efter ha missat starten.
BrinK fastnade oxå på band..

Man kan säga att jag är tämligen "biased" ..

/KetogaN

Geiger skrev:
Ligger filmen redan uppe på servern?

Nä. hehe.. jag kom hem för en timme sen ju.. det tar tid att redigera, plus att jag har 5 band med sammanlagt 4 timmar material.. ska sätta mig med det så fort jag får ro.. just nu är det "ta hand om lägenheten tajm" packa upp och plocka undan, lämnade allt där det stod.. matrester osv.. (fan va det är gött att vara singel)..

/KetogaN

Jag filmade också, dock inte lika mycket som Ketogan och säkert inte lika bra heller :tuttar
Men, jag är nyss hemkommen så något redigerande blir det inte nu.

Bikerbitch skrev:
Jag filmade också, dock inte lika mycket som Ketogan och säkert inte lika bra heller :tuttar
Men, jag är nyss hemkommen så något redigerande blir det inte nu.

Fan vet, jag frös som en liten gnu och frågan är hur bra filmat det blev egentligen, men filmat blev det iaf..

Såg dig där BB, och borde presenterat mig men det gavs aldrig nått tillfälle.. nästa gång kanske..

/KetogaN

KetogaN skrev:
Fan vet, jag frös som en liten gnu och frågan är hur bra filmat det blev egentligen, men filmat blev det iaf..

Såg dig där BB, och borde presenterat mig men det gavs aldrig nått tillfälle.. nästa gång kanske..

/KetogaN

Du kunde fått låna mitt stativ, lite stadigare kanske om du frös så att det skakade? :)

Of course, det är många man inte har hälsat på under helgen. Svårt när man inte vet hur folk ser ut heller. Men det blir nog en nästa gång :rock

Bikerbitch skrev:
Du kunde fått låna mitt stativ, lite stadigare kanske om du frös så att det skakade? :)

Of course, det är många man inte har hälsat på under helgen. Svårt när man inte vet hur folk ser ut heller. Men det blir nog en nästa gång :rock

Ja ett stativ hade varit tokbäst.. (jag klotade mitt stativ på sturup förra året, jo man kan faktiskt klota ett stativ *heheh*)

Jag var en hemlige grabben som smög omkring och packade in grejjer i golfen när du snacka med ullis nu ikväll.. ;)

/KetogaN - Trött och vimsig -

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...