[film] första rullen av mig

freddexwing skrev:
Matti och jag var ute och busade igår, jag filmade en del och tänkte klippa ihop det senare i helgen. Men jag kände jag behöver lära mig Preimere bättre så jag gjorde en ego rulle.

Kommentera gärna!

/Fredde

www.xtc.se/fredde_wheelies_liten.avi

Fint åk:=)
Men varför använda Premiere när det finns vegas att lajja med:=) inte så avancerad redeigering men det är svårt med Premiere.

twinner skrev:
Fint åk:=)
Men varför använda Premiere när det finns vegas att lajja med:=) inte så avancerad redeigering men det är svårt med Premiere.

Jag har förstått att många här kör vegas, men preimere hade jag installerat sen tidiagare efter tips av en kompis, men jag kom aldrig igång. Jag ska nog flukta på vegas också... :)

/fredde

Fredde! Nu kommer det svidande kritik.

Filmen kändes som en minnesruna över en fallen vän. Musiken, det svart/vita, slow motion-bitarna och sluttexten gavm ig den känslan.

Men int' ä väl du dö?

freddexwing skrev:
Matti och jag var ute och busade igår, jag filmade en del och tänkte klippa ihop det senare i helgen. Men jag kände jag behöver lära mig Preimere bättre så jag gjorde en ego rulle.

Kommentera gärna!

/Fredde

www.xtc.se/fredde_wheelies_liten.avi

Det gjorde du bra! :pannkyss

Coolt med svartvitt och vinkeln nerifrån när du kör iväg!

Go Fredde!!

Är det med 40 drevet på så är det RespeckT!

Annars snygg kört,men musiken...

Jag känner att din film behöver.......Jimmi hendrix -All along the watchtower.

snyggt kört o kul med lite annan musik än hårdrock, fast det kändes ju som en minnesruna som mattias skrev.

Freddexwing vad heter låten du hade i filmen ?
Tyckte den var lite små mysig :tungan

freddexwing skrev:
Jag har förstått att många här kör vegas, men preimere hade jag installerat sen tidiagare efter tips av en kompis, men jag kom aldrig igång. Jag ska nog flukta på vegas också... :)

/fredde

Vegas är ett bra progga där man kan göra proffsiga saker utan någon direkt tankeverksamhet:=)

Tanka hem vegas 4 eller 5.

Långa farbron skrev:
Go Fredde!!

Är det med 40 drevet på så är det RespeckT!

Annars snygg kört,men musiken...

Jag känner att din film behöver.......Jimmi hendrix -All along the watchtower.

Jepp 40 bak men jag gick ner en kugg fram! :)

EY moppef.s kan ingen slänga upp en mirror, varför inte på sporthojsftp'n? det går låååångsamt. =(

*/ ?>
Back