Film: BMW S1000RR vs. Corvette ZR1

Och BMW:n kom dit med en...bil! Bilar har vissa fördelar, vara snabbare än motorcyklar rakt fram är inte en av dom.

hihi vad e det han säger eller e det bara jag som vill att han säger ein motorrad och en risig DKW ha ha ha:D (0:41)

Ganska pissigt test...
Corvetten spinner ju bort sig, och verkar växla helt för tidigt. Skulle vara skoj att se hela repan och inte en massa klipp.
BMWn hade piskat skiten ur den ändå men inte lönt att jämföra om Corvetten inte körs bra ändå.

Snabbast

Skulle vara kul att veta vilken hoj som just nu är snabbast på kvartsmilen.bmw,busan zzr1400 eller v-max eller någon annan.
originalhojar alltså. :confused:

Ganska pissigt test...
Corvetten spinner ju bort sig, och verkar växla helt för tidigt. Skulle vara skoj att se hela repan och inte en massa klipp.
BMWn hade piskat skiten ur den ändå men inte lönt att jämföra om Corvetten inte körs bra ändå.

skit samma jag fick se de jag ville se så jag är nöjd ;)

tuben laggade när jag skulle kolla så jag kikade på denna så länge. jävligt kul! :D
[YOUTUBE-ID]WcaeZDZBmKo[/YOUTUBE-ID]

tuben laggade när jag skulle kolla så jag kikade på denna så länge. jävligt kul! :D
[YOUTUBE-ID]WcaeZDZBmKo[/YOUTUBE-ID]

"Are your ass broken?" :D

Ang den andra videon så verkar BMWn vara en riktigt najs hoj även om man bara får se den köra rakt fram. :)

hihi vad e det han säger eller e det bara jag som vill att han säger ein motorrad och en risig DKW ha ha ha:D (0:41)
Nja, hade kanske varit skoj men..."und ein riesen LKW" (och en jättelastbil) är nog närmare sanningen:mattias:)

Haha killen i röd "bandana", coca-cola i ett öl glas, och en cigg är ju skönast. kika på honom i slutet=)
Klassisk WT. :yoparty
"...is your ass broken??" :D

Last edited:
riktigt skön corvette

Geigerbyggd ZR-1.
Fet, Snabb, Dyr.

Rätt däck och förare skulle den hänga på bra mycket bättre även som standard.

Det skulle vara högst intressant att få veta om BMW blir först med sin 1000RR att komma under 10 sekunder på strippen.
-För det har väl ingen standardhoj i tusenklassen lyckats med än?

Geigerbyggd ZR-1.
Fet, Snabb, Dyr.

Rätt däck och förare skulle den hänga på bra mycket bättre även som standard.

Det skulle vara högst intressant att få veta om BMW blir först med sin 1000RR att komma under 10 sekunder på strippen.
-För det har väl ingen standardhoj i tusenklassen lyckats med än?

Mnja, vet bara att busan o kawan (zzr1400) har kört under 10or. Tror Kawan var nere på ganska låga 9or. :va

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph