2019 Here we come! Bokningen är LIVE
Nu kan vi med glädje presentera vår 2019 års Trackdays säsong. Ett nytt bokningssystem, ny fräsch hemsida, nya paket och upplevelser och en kanon bandagskalender.
Hela teamet bakom FB Trackdays har jobbat hårt sedan slutet av årets säsong. Genom våra egna interna dialoger inom teamet samt frågeenkäter till Er, våra kunder så har vi landat i detta.
Nytt bokningssystem där Du som kund skapar ditt eget konto. Genom detta konto kommer du kunna sköta dina bokningar, erhålla rabatter på körningar, följa dina dagar, varvtider, körtips och mycket mer.
Nya paket och upplevelser!
Efter mångas önskemål har vi tagit fram Filip Backlund Race Team Experience. Prova på att vara racingförare för en dag, med ett team och en mekaniker bakom dig. Ha din egna race mekaniker som sköter din MC, rullar in den i depåboxen, ser till att bränslet är påfyllt, däcken har rätt slitage, lufttryck, skiftar däck och allmänt ser efter att Du har det så bra som det bara går.
Utöver detta så kommer du även att ha din egna förar ”hörna” med hjälmhylla, racingstol, banskisser samt TV-skärm för att kunna gå igenom dina körpass.
Lounge Corner – platsen där Du har möjlighet att återhämta dig mellan dina körpass. Fri tillgång till fika, för och eftermiddagsfika i form av smörgåsar, kaffe och frukt. TV-skärmar för att kunna följa dina och vänners tider ute på racingbanan. Ge dig själv platsen för återhämtning.
Boka nu och få 10% rabatt! Genom att du redan nu börjar planera din 2019 års Trackdays säsong så primerar vi detta och ger Dig 10% rabatt.
2019 års kalender ser ut som sådan:
25-26 april: Mantorp Park
16-17 maj: TBA (presenteras inom kort)
12-13 juni: Gelleråsen Arena (Karlskoga)
10-12 juli: Mantorp Park
22-23 juli: TBA (presenteras inom kort)
15-16 augusti: Mantorp Park
28-29 augusti: Gelleråsen Arena (Karlskoga)
Passa på att titta in på vår nya hemsida, https://filipbacklund.se/
Om Du som kund har några som helst frågor eller funderingar så är det bara att ringa eller mail mig på filip@backlundracing.se ska jag hjälpa till.
Nu ser jag bara fram emot att vintern ska gå extra fort och att vi kan köra igång en ny rolig säsong återigen!
Väl mött och på återseende alla vänner!
Mvh
Filip Backlund
& resten av Team Backlund