killerline
Vardaglig vrom-vromare
Hej! Ny på forumet så ursäkta mig om något inte stämmer 
Nyligen (någon månad eller två) så har jag märkt när jag drar full gaspådrag både i neutral och växel i så dör den, om den är på låga varv alltså. Detta märks knappt dock av om jag sätter i choken halvvägs men så kan jag ju inte köra den...
Det är inte förgasaren då jag nyss hade den i ett bensinbad i 30+ timmar och den ser helt bra ut, med tanke på också att samma inställningar har funkat perfa förrut.
Har en video som basically förklarar allt.
Modellen är en Apollo AGB-37 CRF 1 -14.Jag vet, det är en Orion men snälla pallar inte höra något om det, den har funkat felfritt i tre år nu så det rullar. Behövs typ max två till så
. Kan påpeka också att typ hela undersidan av motorn är det olja på, tror det läcker någonstans, inte mycket och vet inte vart men det gör det. Känns som växelspaken för tar jag där så känner jag olja, men tveksamt. Tror inte olja borde komma ur därifrån.
Om ni vill ha någon mer info är det bara o fråga, tack för hjälpen i förväg!

Nyligen (någon månad eller två) så har jag märkt när jag drar full gaspådrag både i neutral och växel i så dör den, om den är på låga varv alltså. Detta märks knappt dock av om jag sätter i choken halvvägs men så kan jag ju inte köra den...

Det är inte förgasaren då jag nyss hade den i ett bensinbad i 30+ timmar och den ser helt bra ut, med tanke på också att samma inställningar har funkat perfa förrut.
Har en video som basically förklarar allt.
Modellen är en Apollo AGB-37 CRF 1 -14.Jag vet, det är en Orion men snälla pallar inte höra något om det, den har funkat felfritt i tre år nu så det rullar. Behövs typ max två till så

Om ni vill ha någon mer info är det bara o fråga, tack för hjälpen i förväg!