Fick sålt hojen!

McRae

Radical Riders
Gick med
23 Jan 2004
Ort
Trelleborg
Hoj
KTM 625 SMC -04
Så fick man sålt hojen idag!
Nu ska man bara ha tag i en KTM 625 -03 o framåt med båda hjuluppsättningarna! :yoparty

Blir antagligen o köpa bågen o beställa fälgar sen..
Men frågan är: SMC eller SXC?
Känner jag mig rätt så blir det antagligen mer gata..

/Micke
 
Last edited:
Har fått för mig att det är lättare att hitta en offroadmodell som man köper motardhjul till än att göra tvärtom.
 
Jupp!

Nu i slutändan så skulle jag har valt en SXC med motardkit, mindre bök att modifiera i fram pga oket som på SMC.

Fjädringen duger på SXC och man kan styva upp din lite om man vill!
Motardfjädringen tar kål på mina handleder när jag kör grus!
 
köpte en KTM 626 SXC idag jag... du kommer inte ångra dig om du gör det :yoparty

körde husaberg innan men denna hojen är fan inte långt ifrån den heller
 
4strokeforce skrev:
2307712 köpte en KTM 626 SXC idag jag... du kommer inte ångra dig om du gör det :yoparty

körde husaberg innan men denna hojen är fan inte långt ifrån den heller

Sen har du ju 75cc mer nu
:)
 
Så, då ska man upp till Götet o hämta en 625 SXC -04 imorgon!
O i samma veva ett motardkit ..
SWEET! :yoparty
 
McRae skrev:
2312048 Så, då ska man upp till Götet o hämta en 625 SXC -04 imorgon!
O i samma veva ett motardkit ..
SWEET! :yoparty

Gratulerar! Hade jag haft pengarna skulle det blivit en likadan till mig. :tummenupp
 
Det var en -03, men skitsamma!
Nu e den hemma o jag börja montera motarkittet som jag köpte uppe i Götet också..
Första problemet, kedjeskyddet tar i, väck med skitet!

Andra: Det var Behr-fälgar med 320mm skiva o tillhörande distans, men nu funkar ju inte hastighetsmätaren! Där är ju ingen "magnet" i bromsskivan.

Tredje: Han som haft den innan har rivit bort bakblinkersen, hela kabelhärvan.
Det är bara bakljus kvar. Var o hur ska de kopplas in, fick med relä iaf.
 
Last edited:
Du får flytta över magneten e den för kort så får du limma dit den med epoxylim.
 
McRae skrev:
2315175 Det var en -03, men skitsamma!
Nu e den hemma o jag börja montera motarkittet som jag köpte uppe i Götet också..
Första problemet, kedjeskyddet tar i, väck med skitet!

Andra: Det var Behr-fälgar med 320mm skiva o tillhörande distans, men nu funkar ju inte hastighetsmätaren! Där är ju ingen "magnet" i bromsskivan.

Tredje: Han som haft den innan har rivit bort bakblinkersen, hela kabelhärvan.
Det är bara bakljus kvar. Var o hur ska de kopplas in, fick med relä iaf.


Va fan fick du inte med väskan med alla böcker???
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Richa blickar framåt mot 70 år i branschen

Bike var på plats på Richa ...

Back
Top