fick min motard stulen inatt!!!

Viru

Which one of you faggots is gay?
Gick med
15 May 2003
Hoj
DB11
Som sagt va så vart min motard stulen inatt här i Västerås!det är en honda crf 450 supermotard -03.regnr TYE 147.det satt svart plast på den och svart sadelöverdrag.svart motard framskärm.sen satt det svarta exelfälgar med haan guldnav o 320 skiva med blå centrum.sen satt det helsystem.det kan säkert bli såld i delar lr nått så om ni ser några annonser som verkar stämma över med mina grejer så hör gärna av er.telnr 073-9856718 lr ruthless_palo@hotmail.com MVH Palo

Last edited:
Fan vad arg man blir...kan inte folk skilja på vad som är mitt och ditt....Hoppas du hittar igen den hel och fungerande...håller tummarna.

Va hellvette! Och du som nyss fick ordning på den.

Jävla as altså. Jag ska hålla koll.

Vafaaan... Hur blev den snodd? var hade du den?

Fick själv min TT600R motard snodd på råby för några år sen... Den hittades dagen efter buskörd bakom en garagelänga vid råbyskogen. :mad:

WaZZe skrev:
Va hellvette! Och du som nyss fick ordning på den.

Jävla as altså. Jag ska hålla koll.

lr hur!!!ja e så jävla förbannad.jag bryr mig inte om jag skulle få tillbaks varenda korvöre ja spenderat på den.jag tänker på all tid o svett man lagt ner i den.ska man börja leta efter en ny,grattis att försöka köpa med dom grejerna för samma pengar.

Monobike skrev:
Vafaaan... Hur blev den snodd? var hade du den?

Fick själv min TT600R motard snodd på råby för några år sen... Den hittades dagen efter buskörd bakom en garagelänga vid råbyskogen. :mad:

den va i cykelförrådet.det var inte uppbrutet lr nått,så det verkar jävligt skumt.ståldörrar så inget man kommer igenom utan nyckel.hojjen var låst med skivbromslås i framskivan.

lider med dig,jå någon garanterat ligger inne med nyckel !!!

Tråkigt.

Sätt upp en lapp i trappuppgången där du upplyser om det olämpliga i att främja stöld på din hoj genom att lämna ut nycklar. SKriv att du vet vem det är och att grova repressalier är att vänta inom en snar framtid. Sen är det bara att knacka på alla dörrar och bedömma vem som ser mest rädd ut.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT